Napisano 21 Czerwiec 200618 l No wiec to 1 post i pierwszy model, wiec sie przywitam (czytuje od jakiegos czasu to forum, i powiem szczeze jestem przyjemnie zaskoczony poziomem prac, moze kiedys tez dojde do tego poziomu :) no wiec zaczynamy: To moj 1 "powazny" model (wiem wiem nie jest specjalnie "powazny" porownajac go do innych jakie tu mozna zobaczyc, ale dla mnie to poligon do nauki) nie ukrywam jestem calkowitym noobem jesli idzie o 3d max, wiec z gory prosze o konstruktywne komentaze (tzn jak wiecie co jest zle, oraz jesli wiecie jak to naprawic prosil bym o sugestie ) (Gallardo dlatego ze znalazlem videotutorial do niego, choc szczeze przyznam robilem go tak w 30% podazajac za tutorialem a 70% to wlasna inwencja [hehe co pewnie widac na podstawie pomylek i bledow] jak na razie sam model zajal mi jakies 4-5h http://img143.imageshack.us/my.php?image=gallardo31ts.jpg http://img231.imageshack.us/my.php?image=gallardo18au.jpg a tu siatki http://img89.imageshack.us/img89/3620/siatka12wr.jpg http://img89.imageshack.us/my.php?image=siatka29wg.jpg (jakos nie moge zamiescic ani miniatur ani calego obrazka wiec musza wystarczyc linki jak narazie, jak to rozpracuje to obiecuje poprawic ) prosze o podpowiedzi jak poprawic ten obszar kolo przedniego zdezaka (tam kolo wlotow powietrza) probowalem ustawiac jakos Edge w MeshSmooth modyfikatorze, ale jak widac rewelacji nie ma, czy powinienem dodac wiecej krawedzi ?
Napisano 21 Czerwiec 200618 l w wielu miejscach za gesto, w wielu powinienes zagescic, maska prosta ( gesta ), niezgodnie z oryginalem, i co to za nadkola? poprostuj troche, pozagęszzcaj, poogladaj referencje i nie bedzie najgorzej, pozdrawiam i witamy na forum;)
Napisano 21 Czerwiec 200618 l co do wrzucania tu bezpośrednio obrazków to jak już zamieszczasz na imageshacku to musisz do posta dać pierwszego linka spod miniaturki tego przy którym jest opis że to do forum a nie tego przy którym jest pokaż obrazek innym jak to uczyniłeś
Napisano 21 Czerwiec 200618 l http://img154.imageshack.us/img154/4950/i9cr.jpg Musisz poprawic to co zaznaczylem na obrazku...nie moze byc tych trojkatow... A mogl bys zapodac link do tego tutka ? chetnie go obejrze... btw: pierwszy post na forum :P wiec witam :)
Napisano 21 Czerwiec 200618 l taka rada z mojej strony. przyjzyj sie siatka osob ktore juz spedzily duzo czasu w modelowaniu samochodow. przygladaj sie jak inni rozwiazuja problemy: przeroznych zalaman, kantow itp. to da ci wobrazenie jak twoja siatka powinna wygladac, i jak poradzic sobie z wyzwaniem jakim jest modeling co do modelu, pracuj dalej, jak na 1 powazny model idzie ci nie najgorzej ale jeszcze duzo pracy przed toba. pamietaj o unikaniu trojkatow i wielokatow (wiecej niz 4 krawiedzie). staraj sie urzywac jak najmniej poly, jest wtedy latwiej zapanowac nad procesem powstawania modelu.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto