GreenAngel Napisano 21 Czerwiec 2006 Share Napisano 21 Czerwiec 2006 hey, jestem tutaj nowy i mam problem. chodzi o to ze gdy wymodeluje slupek (nozka do kanapy) to maks sam zaokragla mi rogi. chce osiagnac egekt spilowania krawedzi okraglego slupka (wtedy powinny powsdtac 2 krawedzie a maks zaokragla i nie ma zadnej) jest moze jakis modyfikator do tego ?? ps sorrka za literowki, brak duzylich liter i ogonkow ale siedze w gibsie i ciezko jest mi cokolowiek pisac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mt Napisano 21 Czerwiec 2006 Share Napisano 21 Czerwiec 2006 jezeli chcesz zeby caly byl kanciasty to po prostu odhaczasz smooth w obiekcie ktory defaultowo jest zahaczony. jezeli natomiast chcesz zeby tylko fragment byl kanciasty, a reszta gladka to w edit poly na poziomie edycji polygonow w zakladce polygon properties zmieniasz smoothing group dla wybranych poly. wtedy miedzy roznymi grupami wygladzania bedziesz mial twarde przejscie. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 21 Czerwiec 2006 Share Napisano 21 Czerwiec 2006 podoba mi sie ten jezyk :) daj screena Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenAngel Napisano 21 Czerwiec 2006 Autor Share Napisano 21 Czerwiec 2006 nie ma w sumie czego ogladac... jest mozliwosc wygladzenia powierzchni zaokgragklonej bez powiekszania liczby scianek?? link do scr: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streaker Napisano 22 Czerwiec 2006 Share Napisano 22 Czerwiec 2006 Częściowo załatwiasz to smooth grupami, ale żeby nie było widać kantów na brzegach obiektów to tylko zagęszczenie siatki (no ale możesz np. w MS dać większe iterations tylko dla renderingu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi