Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

hey, jestem tutaj nowy i mam problem. chodzi o to ze gdy wymodeluje slupek (nozka do kanapy) to maks sam zaokragla mi rogi. chce osiagnac egekt spilowania krawedzi okraglego slupka (wtedy powinny powsdtac 2 krawedzie a maks zaokragla i nie ma zadnej) jest moze jakis modyfikator do tego ??

ps sorrka za literowki, brak duzylich liter i ogonkow ale siedze w gibsie i ciezko jest mi cokolowiek pisac.

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

jezeli chcesz zeby caly byl kanciasty to po prostu odhaczasz smooth w obiekcie ktory defaultowo jest zahaczony.

jezeli natomiast chcesz zeby tylko fragment byl kanciasty, a reszta gladka to w edit poly na poziomie edycji polygonow w zakladce polygon properties zmieniasz smoothing group dla wybranych poly. wtedy miedzy roznymi grupami wygladzania bedziesz mial twarde przejscie.

pozdr

Napisano

Częściowo załatwiasz to smooth grupami, ale żeby nie było widać kantów na brzegach obiektów to tylko zagęszczenie siatki (no ale możesz np. w MS dać większe iterations tylko dla renderingu)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności