Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

hey, jestem tutaj nowy i mam problem. chodzi o to ze gdy wymodeluje slupek (nozka do kanapy) to maks sam zaokragla mi rogi. chce osiagnac egekt spilowania krawedzi okraglego slupka (wtedy powinny powsdtac 2 krawedzie a maks zaokragla i nie ma zadnej) jest moze jakis modyfikator do tego ??

ps sorrka za literowki, brak duzylich liter i ogonkow ale siedze w gibsie i ciezko jest mi cokolowiek pisac.

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 842
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jezeli chcesz zeby caly byl kanciasty to po prostu odhaczasz smooth w obiekcie ktory defaultowo jest zahaczony.

jezeli natomiast chcesz zeby tylko fragment byl kanciasty, a reszta gladka to w edit poly na poziomie edycji polygonow w zakladce polygon properties zmieniasz smoothing group dla wybranych poly. wtedy miedzy roznymi grupami wygladzania bedziesz mial twarde przejscie.

pozdr

Napisano
  • Autor

nie ma w sumie czego ogladac...

jest mozliwosc wygladzenia powierzchni zaokgragklonej bez powiekszania liczby scianek??

link do scr: 1237te.th.jpg

Napisano

Częściowo załatwiasz to smooth grupami, ale żeby nie było widać kantów na brzegach obiektów to tylko zagęszczenie siatki (no ale możesz np. w MS dać większe iterations tylko dla renderingu)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności