Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam. Po zmianie komputera postanowiłem wrócić do nauki vray-a. Mam problem z uzyskaniem ostrej, wyraźnej krawdzi w narożnikach pomieszczeń. Dużo prób za mnąi przewertowanych różnych wątków, ale jakoś nie mogę dojść jaki parametr może mieć na to wpływ. Załączam przykładowy render. Może ktoś zna odpowiedź, z góry dziękuję. Aha, IrrMap jak primary i LightMap jako secondary.25uw2.jpg

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi, jeśli o cienie to zwiększyć irr map do "high". Najlewpiej zaznacz czerwona krechą na screenie, o co dokładnie loto ;)

Napisano
  • Autor
2b0mc.jpgirrmap jest na wysokich parametrach : min/max: -3,1 Hs, Interp: 80/40, clr/nrm/dist: 0,3/0,1/0,1. A dokładnie chodzi mi o to aby linia styku ścian zaznaczona na czarno była wyraźnie widoczna a nie rozmyta.
Napisano

z tego co wiem, to global illumination w opcjach v raya służy do poprawnie fizycznego rozprowadzania czastek swiatla. Ustawiles dosc wysokich detali, na sciany wybrales kolor jasny, wiec nic dziwnego, ze narozniki w tych miejscach za rozmyte i nieostre. mozesz sprobowac :

 

Color mapping na HSV exponential dark 3, bright 1

zmniejszyc mnoznik swiatla, zeby uzyskac wiekszy kontrast i mniej jaskrawy render

 

aha i w v rayu jest cos takiego jak corner retraycing, sproboj tu :

http://www.spot3d.com/vray/help/VRayHelp150beta/examples_GI.htm

Napisano

Spróbuj podzielić poszczególne ściany na różne obiekty detachem. Jeżeli jakieś artefakty się pojawią - rusz vertexy tak aby polygony wchodziły w siebie. Ja bym w każdym razie tak próbował.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.