Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, ma taki problem, że w pokoiku, który robię na plastiku tam gdzie są okna pojawiają się plamy

 

pokojnoc85co.jpg

 

Mam włączone GI i FG

Rdiusy mam ustawione na około 10% całej sceny.

Samples w Gi mam na 800, a w FG na 500.

 

Co robić??

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

noo. normalka.

 

Mniejsze radiusy, więcej fotonów, więcej sampli, więcej godzin i gotowe.

Napisano
  • Autor

Aha, dzięki Lis, ja myślałem, że im wększe radiusy tym lepiej, a jest odwrotnie... :)

Napisano
noo. normalka.

 

Mniejsze radiusy, więcej fotonów, więcej sampli, więcej godzin i gotowe.

 

Troszke się mylisz lis, Im mniejsze radiusy w FG tym można stopniowo schodzic z sampli. Przykładowo max 0,1 min 0,02 ladni moze wyglądac juz przy 60 samplach na niektorych scenach, co więcej jest to bardzo poprawna solucja GI. Wtedy nawet fotony nic nie doają poza rozświetleniem sceny i nie ważne ile ich jest. Oczywiście mowa Mentalu 3.4

Napisano
  • Autor

Yyyy... to ja już nic nie kapuje :)

Moglibyście to wszystko jaśniej wytłumaczyć??

 

PS SWRSC mógłbyś wytłumaczyc ustawienia renderingu i oświetlenia na forum, które dałeś mi na gg?? Bo wiem, że teraz mam od Ciebie super ustawienia, ale chciałbym wiedzić dlaczego są takie, a nie inne.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności