Napisano 24 Czerwiec 200618 l Witam, ma taki problem, że w pokoiku, który robię na plastiku tam gdzie są okna pojawiają się plamy Mam włączone GI i FG Rdiusy mam ustawione na około 10% całej sceny. Samples w Gi mam na 800, a w FG na 500. Co robić??
Napisano 25 Czerwiec 200618 l http://www.jupiter-jazz.com/wordpress/wp-content/data/tr4kv2/html/chapter1-FG.html http://www.lamrug.org/resources/flickertips.html http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=365743 + to co pojawiało się na forum.
Napisano 25 Czerwiec 200618 l noo. normalka. Mniejsze radiusy, więcej fotonów, więcej sampli, więcej godzin i gotowe.
Napisano 25 Czerwiec 200618 l Autor Aha, dzięki Lis, ja myślałem, że im wększe radiusy tym lepiej, a jest odwrotnie... :)
Napisano 26 Czerwiec 200618 l noo. normalka. Mniejsze radiusy, więcej fotonów, więcej sampli, więcej godzin i gotowe. Troszke się mylisz lis, Im mniejsze radiusy w FG tym można stopniowo schodzic z sampli. Przykładowo max 0,1 min 0,02 ladni moze wyglądac juz przy 60 samplach na niektorych scenach, co więcej jest to bardzo poprawna solucja GI. Wtedy nawet fotony nic nie doają poza rozświetleniem sceny i nie ważne ile ich jest. Oczywiście mowa Mentalu 3.4
Napisano 26 Czerwiec 200618 l Autor Yyyy... to ja już nic nie kapuje :) Moglibyście to wszystko jaśniej wytłumaczyć?? PS SWRSC mógłbyś wytłumaczyc ustawienia renderingu i oświetlenia na forum, które dałeś mi na gg?? Bo wiem, że teraz mam od Ciebie super ustawienia, ale chciałbym wiedzić dlaczego są takie, a nie inne.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto