patry Napisano 24 Czerwiec 2006 Napisano 24 Czerwiec 2006 Witam, ma taki problem, że w pokoiku, który robię na plastiku tam gdzie są okna pojawiają się plamy Mam włączone GI i FG Rdiusy mam ustawione na około 10% całej sceny. Samples w Gi mam na 800, a w FG na 500. Co robić??
greg_jg Napisano 25 Czerwiec 2006 Napisano 25 Czerwiec 2006 http://www.jupiter-jazz.com/wordpress/wp-content/data/tr4kv2/html/chapter1-FG.html http://www.lamrug.org/resources/flickertips.html http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=365743 + to co pojawiało się na forum.
Lis Napisano 25 Czerwiec 2006 Napisano 25 Czerwiec 2006 noo. normalka. Mniejsze radiusy, więcej fotonów, więcej sampli, więcej godzin i gotowe.
patry Napisano 25 Czerwiec 2006 Autor Napisano 25 Czerwiec 2006 Aha, dzięki Lis, ja myślałem, że im wększe radiusy tym lepiej, a jest odwrotnie... :)
SWRSC Napisano 26 Czerwiec 2006 Napisano 26 Czerwiec 2006 noo. normalka. Mniejsze radiusy, więcej fotonów, więcej sampli, więcej godzin i gotowe. Troszke się mylisz lis, Im mniejsze radiusy w FG tym można stopniowo schodzic z sampli. Przykładowo max 0,1 min 0,02 ladni moze wyglądac juz przy 60 samplach na niektorych scenach, co więcej jest to bardzo poprawna solucja GI. Wtedy nawet fotony nic nie doają poza rozświetleniem sceny i nie ważne ile ich jest. Oczywiście mowa Mentalu 3.4
patry Napisano 26 Czerwiec 2006 Autor Napisano 26 Czerwiec 2006 Yyyy... to ja już nic nie kapuje :) Moglibyście to wszystko jaśniej wytłumaczyć?? PS SWRSC mógłbyś wytłumaczyc ustawienia renderingu i oświetlenia na forum, które dałeś mi na gg?? Bo wiem, że teraz mam od Ciebie super ustawienia, ale chciałbym wiedzić dlaczego są takie, a nie inne.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się