Skocz do zawartości

Scena 3D: ruina


mort

Rekomendowane odpowiedzi

Wieki temu (no..pół roku) zacząłem mojaprackę semestralną, którą to dnia 26.VI.2006 oddaję po wielu bojach mękach i trudach. Praca miała obrazować ruinę zamku (koniecznie nad wodą) której część właśnie się zawala. Oto efekt:

 

 

>>>Klik

 

tu link do wątku w WIP'ie (dawno i nieprawda):

http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=24560

 

C & C welcome

pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

mort -> skoro po wielu mękach i bojach to najpierw gratuluję skończenia :)

 

Dorzucę od siebie co następuje:

- szkoda, że nie widać co niszczy tą budowlę, mam wrażenie, że nastąpiła jakaś eksplozja, a nie sama z siebie zaczęła się rozpadać. Pył nie jest tragiczny, to trzeba przyznać, jak dla mnie jednak jest zbyt przezroczysty. Brakuje mu według mnie gęstości.

- ogólnie budowla jest czysta bardzo, jakby postawiona i oklejona okleiną z odpowiednim wzorem. Brakuje mi tu brudu.

- niby trawa jest widoczna ale też szkoda, że jedynie na poziomie tekstury.

 

Takie ode mnie 3 grosze na przyszłość :)

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-pył-dwa dni walki z cząsteczkami aż wkońcu wkurzenie i PS :/ fakt może go jeszcze zagęszczę..

 

- jeśli chodzi o czystość, to jakoś bardziej nie potrafię go zniszczyć...może trawa wystajaca gdzieniegdzie i jakiś bluszcz załatwi sprawę?

 

- i ta nieszczęsna trawa..kto mi wytłumaczy dlaczego jeśli mam image motion blur akrywny to nie renderuje mi hair & fur maxowych???

 

może faktycznie jeszcze coś niecoś poprawię, ale ostateczna wersja siłą rzeczy jutro musi być gotowa..

 

pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś mi tu nie gra: jesli zawala się wieza i to w ten sposób, to pyl i pekające cegły powinny być u jej podstawy, tam, gdzie ciężar całości uszkodził podstawę i nastąpił zawał. Im wyżej, tym pyłu mniej.

Poza tym co robią te fragmenty muru tak wysoko i lecące pod takim dziwnym kątem? Obejrzyj sobieLOTR Powrót króla: jak walą się mury rozwalone u podstawy.

A co do fura: ja sie jeszcze nie zetknałem z takim problemem, ale jak nie zadziala pomysł Hynola, to zrób 2 renderki i fotomontaż.

A, i oczywiscie mury sa za sterylne, dorób wybrzyszenia, peknięcia, masę bluszczu, mchów, zacieków... zwłaszcza, jeśli to wapień. I daj jakiegoś dofa, bo te cegiełki wysoko na wiezy są równie wyraziste, co na murze na pierwszym planie.

 

No i popracuj nad teksturą ziemi na skarpie, bo wygląda jak gameart z lat 20 zeszłego wieku... Joke. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hejka,

 

hynol nie miałem czasu na rendering z object motion blur, tą pracę renderowałem na ostatnią chwilę :/

 

master Kiełbaster Wyższa Szkoła Informatyki w łodzi (http://www.wsinf.edu.pl)

 

hkropinski dzięki, cos postaram się z tym zrobić, jak z całą resztą..

 

tomuś zawsze coś :D:D:D:D

 

shogun 3d przemyślę sobie tą demolkę i jeśli będę do tej sceny wracał to poprawię ją. Co do fura, to możliwe, że w maxie mam coś rozsypanego, mój komp prosi się o format już dawno, ale musiałem przeczekać do końca sesji. Dziś zresztą, dzień przed egzaminem z maxa, padł mi tenże totalnie :/ heh, złośliwość rzeczy martwych..

Jak tylko mój złom odzyska sprawność postaram się jeszcze do tej sceny przysiąść.

 

Dzięki za komentarze!

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności