mort Napisano 24 Czerwiec 2006 Napisano 24 Czerwiec 2006 Wieki temu (no..pół roku) zacząłem mojaprackę semestralną, którą to dnia 26.VI.2006 oddaję po wielu bojach mękach i trudach. Praca miała obrazować ruinę zamku (koniecznie nad wodą) której część właśnie się zawala. Oto efekt: >>>Klik tu link do wątku w WIP'ie (dawno i nieprawda): http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=24560 C & C welcome pozdrawiam!
Leru Napisano 25 Czerwiec 2006 Napisano 25 Czerwiec 2006 mort -> skoro po wielu mękach i bojach to najpierw gratuluję skończenia :) Dorzucę od siebie co następuje: - szkoda, że nie widać co niszczy tą budowlę, mam wrażenie, że nastąpiła jakaś eksplozja, a nie sama z siebie zaczęła się rozpadać. Pył nie jest tragiczny, to trzeba przyznać, jak dla mnie jednak jest zbyt przezroczysty. Brakuje mu według mnie gęstości. - ogólnie budowla jest czysta bardzo, jakby postawiona i oklejona okleiną z odpowiednim wzorem. Brakuje mi tu brudu. - niby trawa jest widoczna ale też szkoda, że jedynie na poziomie tekstury. Takie ode mnie 3 grosze na przyszłość :) pozdrawiam
mort Napisano 25 Czerwiec 2006 Autor Napisano 25 Czerwiec 2006 -pył-dwa dni walki z cząsteczkami aż wkońcu wkurzenie i PS :/ fakt może go jeszcze zagęszczę.. - jeśli chodzi o czystość, to jakoś bardziej nie potrafię go zniszczyć...może trawa wystajaca gdzieniegdzie i jakiś bluszcz załatwi sprawę? - i ta nieszczęsna trawa..kto mi wytłumaczy dlaczego jeśli mam image motion blur akrywny to nie renderuje mi hair & fur maxowych??? może faktycznie jeszcze coś niecoś poprawię, ale ostateczna wersja siłą rzeczy jutro musi być gotowa.. pozdrawiam!
Hynol Napisano 25 Czerwiec 2006 Napisano 25 Czerwiec 2006 Możesz włączyć object motion blura. Popracuj nad teksturą - drobna i nijaka taka. Tile wychodzi.
hkropinski Napisano 25 Czerwiec 2006 Napisano 25 Czerwiec 2006 fajnie wyszlo otoczenie;) le zamekjuz nie, zwlaszcza etn wybuch... pozdr
Shogun 3D Napisano 25 Czerwiec 2006 Napisano 25 Czerwiec 2006 Coś mi tu nie gra: jesli zawala się wieza i to w ten sposób, to pyl i pekające cegły powinny być u jej podstawy, tam, gdzie ciężar całości uszkodził podstawę i nastąpił zawał. Im wyżej, tym pyłu mniej. Poza tym co robią te fragmenty muru tak wysoko i lecące pod takim dziwnym kątem? Obejrzyj sobieLOTR Powrót króla: jak walą się mury rozwalone u podstawy. A co do fura: ja sie jeszcze nie zetknałem z takim problemem, ale jak nie zadziala pomysł Hynola, to zrób 2 renderki i fotomontaż. A, i oczywiscie mury sa za sterylne, dorób wybrzyszenia, peknięcia, masę bluszczu, mchów, zacieków... zwłaszcza, jeśli to wapień. I daj jakiegoś dofa, bo te cegiełki wysoko na wiezy są równie wyraziste, co na murze na pierwszym planie. No i popracuj nad teksturą ziemi na skarpie, bo wygląda jak gameart z lat 20 zeszłego wieku... Joke. :D
mort Napisano 26 Czerwiec 2006 Autor Napisano 26 Czerwiec 2006 hejka, hynol nie miałem czasu na rendering z object motion blur, tą pracę renderowałem na ostatnią chwilę :/ master Kiełbaster Wyższa Szkoła Informatyki w łodzi (http://www.wsinf.edu.pl) hkropinski dzięki, cos postaram się z tym zrobić, jak z całą resztą.. tomuś zawsze coś :D:D:D:D shogun 3d przemyślę sobie tą demolkę i jeśli będę do tej sceny wracał to poprawię ją. Co do fura, to możliwe, że w maxie mam coś rozsypanego, mój komp prosi się o format już dawno, ale musiałem przeczekać do końca sesji. Dziś zresztą, dzień przed egzaminem z maxa, padł mi tenże totalnie :/ heh, złośliwość rzeczy martwych.. Jak tylko mój złom odzyska sprawność postaram się jeszcze do tej sceny przysiąść. Dzięki za komentarze! Pozdrawiam!
Rekomendowane odpowiedzi