Skocz do zawartości

Problem z tutkiem......


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Właśnie robie tuturial z samochodem. Mam problem z wygięciem odpowiednio splinów tak aby były one ułożone jak w oknie perspective. Najpierw ,według wskazówek autora robie ogulny zarys auta w oknie left tudzież u mnie right) ale jak przychodzi co do czego nie moge wygiąć odpowiednio splinów . Próbuje przemieszczać vertexy ale nic ,układają się poprostu strasznie. Prosze o pomoc:( wcześniej modelując techniką surface model szachów czy mojego statku nie miałem takiego problemu bo modele były mniej złożone. :( :(

http://www.max3d.pl/tutoriale/kurs124/pic2.htm --- >

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Niestety to nic nie dało >>> pomyślałem żeby morze ręcznie edytować każdy vertex pokolei ale to by była syzyfowa praca a dotego trudna i nie dokładna. już nie mam pomysłu powiem co robie morze wtedy ktoś mi pomorze. Otuż do modelowania techniką surface zabieram się w następujący sposób. Najpierw przygotowuje rzuty czy tam blueprinty jak kto woli. Umieszczam je jak w tutku bez większych problemów. Gdy są odpowiednio ustawione w oknie left tudzież right obrysowuje ogulny zarys auta jak w tuturialu uwzgledniając takie wciecie na światła które widać na powyższym linku także w oknie right. Następnie przechodzę do panelu w którym moge edytować vertexy (mam na myśli je przemieszczanie usuwanie zaznaczanie pojedynczych vertexów lub ciągłej lini) zaznaczam te przednie nie wszystkie oczywiście tylko te które powinny się tak wygiąć aby chociaż trochę przypominał wzór z tutka a tu nic. Linie się tak wyginaja że nie morzna się połapać co gdzie jest :( Przy okazji jak zamieszczam nowy post mam pytanko czy robiąc linie korekcyjne do auta wystarczy zanaczona opcja Snapp Toggle 3 tak jak w łatwiejszych modelach?? Prosze o pomoc i z góry serdecznie dziękuje .

Napisano

Tak czytam twojego posta....i juz wiem skad to twoje "morze" ....Gdańsk wszystko wyjaśnia! Moze musisz zmienic tym vertexa na bezier albo Corner tak jak napisal vv3k70r poprostu klikasz prawuym na vertexie i zmieniasz jego typ! albo wyłacz SNAP'a!!

Napisano

hehe Masz rację Bruneq przepraszam że powiedziałem ze te przestawienie nie działa szczegulnie VV3k70r . Bo ja robiłem co innego nie zmieniałem tego prawym przyciskiem tylko chyba zmieniłem typ splinów bo w panelu Line>>Geometry>> Beizer corner. Jutro sprawdze czy to działa ......

Napisano

sorki za błędy w moich postach (wszystkich) ale dysortografia daje się we znaki a ostatnio nie miałem offica no i ........ wiadomo

Napisano

nie serio (dysleksja i dysortografia) tak po części miałeś rację pomogło ale reszta to była moja wina ,źle wyginałem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności