Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Duuuużo niepotrzebnych triangli (broda, tył głowy, plecy), a tam gdzie trzeba (łokcie) jest ich za mało. Spokojnie można zotymalizować do 3k. Unwarp ładny, ale texturki cosik rozmyte (jaka to rozdiałka?) Będziesz riggował?

 

Pomysł niezły. Przyjemnie sie patrzy.

 

Pozdro

Napisano

Jeszcze tego nie wiem, ale pewnie zgadzam się z przedmówcami jeśli chodzi o siatkę i jej zbyt dużą ilość kwadracików ;} a tak bardziej serio to jego dolna szczęka ma kupe kwadratów, które nie mają żadnego wpływu na jej kształt pomijając te, które mają, chodzi mi o te po środku i podobnie jest w przypadku wielu innych części tego rycerzyka, jego miecz jest plastikowy, a nie wydaje mi się, że miał taki być, no i jego policzka wyglądają jak bąble po ukąszeniach, niby to taki styl, ale może jednak warto byłoby troche je bardziej urealistycznić... a pomijając krytyke, to jego konceptowa strona wygląda wybajerzyście.

Napisano

Ehehe, te ukąszenia to chyba są tzw. chrapy nosa. Przynajmniej tak mi sie wydawalo. Co do ilosci poly to stanowczo za duzo. Wogóle nie widac tego na geometrii. Duzo poly niepotrzebnych ale to juz napisali inni. Sama koncepcja fajna. ;)

Napisano

buehheh, że to niby nozdrza? no nie wydaje mi się, ale w sumie to też może tak być, chyba najlepiej będzie jak autor się wypowie co to takiego jest te kuleczki, bo tak to będziemy się domyślać do następnego wybuchu elektrowni atomowej, ale to raczej nie świadczy za dobrze o przejrzystości modelu pod względem anatomicznym przy używaniu stylu karykatury...

Napisano

te gule po bokach to czesc nosa :). tak jak vv3k70r zauwazyl rycerz bedzie do animki. zrobilem przedtem inna wersje tego rycerza ale z brzydka siatka wiec go poprawilem. szczegolnie okolice oczu i ust oraz ramion. faktcznie ma za duzo trojkatow. ta wersja jest w zasadzie wersją wyjsciową do modelu high poly ale oteksturowalem zeby miec wersie low poly. w wersji high poly dorzyche polygonów na helm miecz i w ogole wymodleuje klamerki w jego spodniczce i kilka innych szczegolow. koncept zostanie ten sam. chociaz w weekend zoptymalizuje chyba siatke i zamieszcze na forum wersje okrojoną.

Wersji low poly rycerza nie bede rigowal. wymodelowallem ostatnio kobietke ktora teraz riguje wiec zamieszcze za pare dni na forum. dzieki za komentarze. pozdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności