Pierzak Napisano 27 Czerwiec 2006 Napisano 27 Czerwiec 2006 Witam, Przedstawiam rycerzyka w wersji low poly. ma niecale 5000 trojka Jak go oceniacie? http://www.pierzak.com/portfolio/lp/ryc.htm
voyager Napisano 27 Czerwiec 2006 Napisano 27 Czerwiec 2006 Duuuużo niepotrzebnych triangli (broda, tył głowy, plecy), a tam gdzie trzeba (łokcie) jest ich za mało. Spokojnie można zotymalizować do 3k. Unwarp ładny, ale texturki cosik rozmyte (jaka to rozdiałka?) Będziesz riggował? Pomysł niezły. Przyjemnie sie patrzy. Pozdro
ognisty Napisano 27 Czerwiec 2006 Napisano 27 Czerwiec 2006 uh, zgadzam sie z przedmowca, strasznie duzo triangli zmarnowanych :\
bartonfink Napisano 27 Czerwiec 2006 Napisano 27 Czerwiec 2006 pomysl fajny - z wykonaiem juz gorzej. Zgaam sie z przedmowcami - i zaczol bym od ponownej optymalizacji siatki.
heZrou Napisano 28 Czerwiec 2006 Napisano 28 Czerwiec 2006 Jeszcze tego nie wiem, ale pewnie zgadzam się z przedmówcami jeśli chodzi o siatkę i jej zbyt dużą ilość kwadracików ;} a tak bardziej serio to jego dolna szczęka ma kupe kwadratów, które nie mają żadnego wpływu na jej kształt pomijając te, które mają, chodzi mi o te po środku i podobnie jest w przypadku wielu innych części tego rycerzyka, jego miecz jest plastikowy, a nie wydaje mi się, że miał taki być, no i jego policzka wyglądają jak bąble po ukąszeniach, niby to taki styl, ale może jednak warto byłoby troche je bardziej urealistycznić... a pomijając krytyke, to jego konceptowa strona wygląda wybajerzyście.
Przybysz Napisano 28 Czerwiec 2006 Napisano 28 Czerwiec 2006 Ehehe, te ukąszenia to chyba są tzw. chrapy nosa. Przynajmniej tak mi sie wydawalo. Co do ilosci poly to stanowczo za duzo. Wogóle nie widac tego na geometrii. Duzo poly niepotrzebnych ale to juz napisali inni. Sama koncepcja fajna. ;)
heZrou Napisano 28 Czerwiec 2006 Napisano 28 Czerwiec 2006 buehheh, że to niby nozdrza? no nie wydaje mi się, ale w sumie to też może tak być, chyba najlepiej będzie jak autor się wypowie co to takiego jest te kuleczki, bo tak to będziemy się domyślać do następnego wybuchu elektrowni atomowej, ale to raczej nie świadczy za dobrze o przejrzystości modelu pod względem anatomicznym przy używaniu stylu karykatury...
vv3k70r Napisano 28 Czerwiec 2006 Napisano 28 Czerwiec 2006 siatka ma wady, ale jesli to ma byc do animki ze smokiem a nei do gry to pies to tracal, szkod dlubania, rycerz wyglada godnie :)
Pierzak Napisano 29 Czerwiec 2006 Autor Napisano 29 Czerwiec 2006 te gule po bokach to czesc nosa :). tak jak vv3k70r zauwazyl rycerz bedzie do animki. zrobilem przedtem inna wersje tego rycerza ale z brzydka siatka wiec go poprawilem. szczegolnie okolice oczu i ust oraz ramion. faktcznie ma za duzo trojkatow. ta wersja jest w zasadzie wersją wyjsciową do modelu high poly ale oteksturowalem zeby miec wersie low poly. w wersji high poly dorzyche polygonów na helm miecz i w ogole wymodleuje klamerki w jego spodniczce i kilka innych szczegolow. koncept zostanie ten sam. chociaz w weekend zoptymalizuje chyba siatke i zamieszcze na forum wersje okrojoną. Wersji low poly rycerza nie bede rigowal. wymodelowallem ostatnio kobietke ktora teraz riguje wiec zamieszcze za pare dni na forum. dzieki za komentarze. pozdr.
Pierzak Napisano 29 Czerwiec 2006 Autor Napisano 29 Czerwiec 2006 P.S. Kobietka nie bedzie w tym samym stylu co rycerz. :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się