Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

yyy no ta, witka..

 

Mam pytanko: mam tam jakas animke i chce zeby np. w 30 klatce kamera obracala sie wzgledem obiektu, ale zeby to wszystko dzialo sie w 30klatce, tzw. zeby animka sie zatrzymala, a kamera poruszala. Nie chodzi mi tu o to zeby zatrzymac recznie animke (np. od 30-60 klatki), mysle ze wiecie o co biega. pzdr..

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Leleń wrócił :D

 

Myśłę, że taki efekt można zrobić w ten sam sposób, w jaki robiono to w filmie - stwórz wiele kamer wzdłuż ścieżki po której "kamera" ma się poruszać, rendernij widok ze wszystkich kamer (w jednej klatce) i poskładaj to później.

Napisano

dokladnie jak mintril mowi, zanimuj kamere tak jak mialaby leciec, nastepnei wymus w kazdej jej klatce klatke kluczowa, i skopiuj (snapshot chyba bylby tu pomocny, ale nie jestem pewien, po prostu skopiuj) a na koniec kazdej kolejnej kamerze (tylko nei pogub numeracji) wywal wszystkie kaltki kluczowe oprocz tej w ktorej jest w dobrym miejscu;

 

na koniec w videopost daj input kolejno kazdej kamery i sie ladnie posklada :)

 

a tak serio to mozna splaszczyc ruch wszelkich elementow animacji w track view o ile pamietam, i wszystko zamarznie, tylko ze nie zawsze sie to sprawdza w przypadku pewnych, zlosliwych modyfikatorow :)

Napisano

serwus :)

byl nawet kiedys do tego skrypt. - do kamerek.

A splaszczyc i zamrozic mozna chyba wszystko. Kiedys mialem problemy np. z polami sił - ale wszystko jest do obejscia.

 

Pozdrawiam i zycze powodzenia :)

Napisano

A nie najłatwiej byłoby zmodyfikować animacje: klatka 30 set key, reszte przesunąc o 30 klatek, i na 60 skopiować z tą z 30...

no i kamerke zanimować...

Napisano
  • Autor

oo, dzieki :>

 

z kamerami dookola za duzo pracy, mam taki sposob [link] zrobilem wszystko, oprocz pkt.6, animacja jest "prawie" dobra.. pomoze ktos ten 6pkt zrobic?

 

http://rapidshare.de/files/24355708/test.avi.html - tak to wyglada, wszystko ok, tylko ze podczas zatrzymania animacji kamera robi za maly obrot (ogolnie to prawie w ogole go nie robi..)

Napisano

tak, poki to jest animacja psotaci to mozna klatki, ale podobnie jak Kannu zakaldam od razu skomplikowana animacje z kupa efektow, a tam nei ma przebacz, w max jest tyle bledow i wypaczen w dynamice, ze ustawienie kamer po sznurku to jedyna zdroworozsadkowa metoda :)

 

i oszczedza nerwy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności