Napisano 27 Czerwiec 200618 l yyy no ta, witka.. Mam pytanko: mam tam jakas animke i chce zeby np. w 30 klatce kamera obracala sie wzgledem obiektu, ale zeby to wszystko dzialo sie w 30klatce, tzw. zeby animka sie zatrzymala, a kamera poruszala. Nie chodzi mi tu o to zeby zatrzymac recznie animke (np. od 30-60 klatki), mysle ze wiecie o co biega. pzdr..
Napisano 27 Czerwiec 200618 l Leleń wrócił :D Myśłę, że taki efekt można zrobić w ten sam sposób, w jaki robiono to w filmie - stwórz wiele kamer wzdłuż ścieżki po której "kamera" ma się poruszać, rendernij widok ze wszystkich kamer (w jednej klatce) i poskładaj to później.
Napisano 27 Czerwiec 200618 l dokladnie jak mintril mowi, zanimuj kamere tak jak mialaby leciec, nastepnei wymus w kazdej jej klatce klatke kluczowa, i skopiuj (snapshot chyba bylby tu pomocny, ale nie jestem pewien, po prostu skopiuj) a na koniec kazdej kolejnej kamerze (tylko nei pogub numeracji) wywal wszystkie kaltki kluczowe oprocz tej w ktorej jest w dobrym miejscu; na koniec w videopost daj input kolejno kazdej kamery i sie ladnie posklada :) a tak serio to mozna splaszczyc ruch wszelkich elementow animacji w track view o ile pamietam, i wszystko zamarznie, tylko ze nie zawsze sie to sprawdza w przypadku pewnych, zlosliwych modyfikatorow :)
Napisano 27 Czerwiec 200618 l serwus :) byl nawet kiedys do tego skrypt. - do kamerek. A splaszczyc i zamrozic mozna chyba wszystko. Kiedys mialem problemy np. z polami sił - ale wszystko jest do obejscia. Pozdrawiam i zycze powodzenia :)
Napisano 28 Czerwiec 200618 l A nie najłatwiej byłoby zmodyfikować animacje: klatka 30 set key, reszte przesunąc o 30 klatek, i na 60 skopiować z tą z 30... no i kamerke zanimować...
Napisano 28 Czerwiec 200618 l Autor oo, dzieki :> z kamerami dookola za duzo pracy, mam taki sposob [link] zrobilem wszystko, oprocz pkt.6, animacja jest "prawie" dobra.. pomoze ktos ten 6pkt zrobic? http://rapidshare.de/files/24355708/test.avi.html - tak to wyglada, wszystko ok, tylko ze podczas zatrzymania animacji kamera robi za maly obrot (ogolnie to prawie w ogole go nie robi..)
Napisano 28 Czerwiec 200618 l tak, poki to jest animacja psotaci to mozna klatki, ale podobnie jak Kannu zakaldam od razu skomplikowana animacje z kupa efektow, a tam nei ma przebacz, w max jest tyle bledow i wypaczen w dynamice, ze ustawienie kamer po sznurku to jedyna zdroworozsadkowa metoda :) i oszczedza nerwy
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto