Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 23
  • Wyświetleń 2,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

WitaM!!

ladnie ladnie :)

ale ja bym zamienil wanne z prysznicem miejscami by to lepiej wygladalo i by lepiej pasowalo :)

ale ty tu jestes designer wiec siedze cicho :D

pozdro

Napisano
  • Autor

no akurat tak sie sklada, ze tutaj nie jestem dizajnerem i przedstawiam z grubsza stan istniejący (jedyne co zmienilem, to modele - do tych co są w rzeczywistosci, nie moglem znalezc zadnych referek).

jak juz pisze, to wrzuce jakies kolejne ujecie, tym razem w nieco lepszej jakosci

Napisano

Bardzo ladne... ale dodalbym cos w te wneke nad kibelkiem... :) Ogolem jest spoko. Ladne modele... Czekam na koncowy render. Skomentuje napewno :)

Napisano

eh zazdroszczę koledze :) ja robiłem niedawno łazienkę wg wskazań klienta. Ciasna cholera była, że strach więc poszaleć się nie dało. No ale łazienka w niedużym mieszkanku...

Ta to olbrzym przy "mojej". Tylko umywalka jest taka sama :)

Napisano

to jest to moje ciasne nieszczęście. Ciekaw jestem opinii i krytyki. W kwestii kolorystyki... nie wiele miałem tu do powiedzienia :)

Napisano

Cześć trzymająca klamke jest jakby nie proporcjonalna do klamki właśnie.

 

Pozdrawiam

Napisano

mówisz o klamce w drzwiach? wszystko było mierzone miarką więc tak poprostu jest.

Napisano
  • Autor

drzwi troche dziwnie wyglądają na pierwszym renderze, ale to wina strasznie dużego FOVu

pozniej to poprawie

 

Laz4_rndr05-cam2.jpg

 

Laz4_rndr05-cam3.jpg

 

Laz4_rndr05-cam4.jpg

Napisano

zastanawiam się jak zrobiłeś ręczniki. ja swoje robiłem w reactorze. to duperel i czepianie się ale troszkę bez sensu z tym ręcznikiem w wannie, że częściowo leży w wodzie :)

na reanderach sporo noise'u i zero AA ale jak sądzę to tylko kwestia ustawień rendera aby szybko się przemieliło. wydaje mi się, że drzwi są troszkę nie proporcjonalne szrokość-wysokość. chyba powinny być nieco wyższe lub węższe? b fajnie zrobiona roślinka

wanna sprawia wrażenie wiszącej nieco nad ziemią

Napisano
  • Autor

zrobilem nowy renderek, juz taki przedsmak finalnego. niestety zapomnialem wlaczyc AA, ale nie chcialo mi sie jeszcze raz czekac na przeliczenie GI.

co do wanny - to tylko jej obudowa i ona nie dotyka podlogi

a jesli chodzi o drzwi - dobre są wymiary. na tamtych renderze troche perspektywa byla zniekształcona przez strasznie duzy FOV

nie mam pojecia co to za turkusowy artefakt nie płytkach :/ ale juz kiedys spotkalem sie z czyms takim i na szczescie łatwo to usunąć.

Napisano

łoooł ja tez tak chce umiec ;)) Jakby coś poprawiać to imo framuge bo wydaje mi sie ze za bardzo odbija klamke...ale w sumie, hm. Nie no nie bede sie mądrował bo raye i inne takie to dla mnie czarna magia. Mi sie podoba i ju. Pozdrawiam

Napisano

hehe. a prawa autorskie do mojej fotki masz? :D

 

nieźle ci idzie. wywal tylko te IESy bo przekłamania kolorystyczne wychodzą na kafelkax.

 

Pozdrawiam

Napisano

cos napisac obiecalem to napisze....

wywal ta roslinke :D jakos mi sie by nie widzialo gdyby mi przez przypadek wpadala do wanny podczas kompieli :D

 

peace

Napisano
  • Autor

jmtm00 - w sumie masz racje z tą framugą. ale nie chcialo mi sie tworzyc dla niej nowego shadera i wrzucilem ten sam co na drzwi ;)

 

Intruder - a rozne swiatla. we wnece to oczywiscie IESy a takie ogolnie oswietlające to 2 duze v-ray-lgihty (kula i prostokąt).

 

tweety - jakie prawa? :) heh, walnij swoj podpis, zeskanuj, to go chetnie na to jeszcze wrzuce :D

co do IESów - akurat sie tutaj z Tobą nie zgadzam, ale ciezko mi znalezc jakies sensowne argumenty... chyba jednak juz tak zostawie. przynajmniej widac ze halogeny

 

ofca - ale zes wykombinował :P ale roslinka w realu jest to i ją zostawie (bo to moja realna łazienka, jaką mam w domu)

 

hkropinski - szkoda ze nie czytales tego co napisałem przedtem:

 

iestety zapomnialem wlaczyc AA, ale nie chcialo mi sie jeszcze raz czekac na przeliczenie GI.
Napisano
hkropinski - szkoda ze nie czytales tego co napisałem przedtem:

 

a czytalem, czytalem;) ale mimo wszystko tylko to mi sie w tej pracy nie podoba, pozdr

Napisano

Ładna praca ale...

klamka (ten szyld czy jak sie to zwie) jest za szeroka, no chyba ze fucktycznie taka masz

bateria przy wannie imho jest za mała

nagłe przjescie miedzy płytkami a sciana u góry

 

to było by na tyle.

czekam na upadte :)

 

pozdrawiam

Napisano

mam pytanie - ile i jakich świateł uzyłeś? możesz je pokazać i to, gdzie są umieszczone?

Napisano
  • Autor

hm, łazienka juz jakis czas jest w Finished, wiec tam mogles pytac ;)

 

no ale konkrety: we wnęce są 2 IESy (halogeny). gdzies w centrum pod sufitem duzy kulisty v-ray-light, a przy drzwiach długi wąski prostokątny v-ray-light. pare różnych barw świateł, ale juz nie pamietam dokładnie.

Napisano

ok, dzieki za odpowiedź. Pytam, bo skromną i małą łazienkę, którą robię chciałem oświetlić na w pół wystającym z sufitu vrlght sphere jako plafon na suficie ale niestety wyglądało to tragicznie - cienie i oświetlenie. Użyłem półkuli pod sufitem z vrlghtmtl i doświetliłem omni z vray shadow lekko zmiękczonym. Efekt jest jaki miał być tylko omni odbija mi się w glazurze, a nie wiem jak użyć falloffu aby te ogniska rozmazać. Moze jakieś podpowiedzi?PS: To jest viz według koncepcji klienta, a przepał widać na krawędzi kafelków nad białym ręcznikiem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności