Gość rogweb Napisano 30 Czerwiec 2006 Napisano 30 Czerwiec 2006 Witam wszystkich, jestem początkującym w 3ds max-ie, i mam taki mały orzech do zgryzienia, chodzi oto iż gdy zaznaczam poligony na "Plane" to wszystko piękni się zaznacza, ale gdy dodam "Shell" to już zaznaczenia nie widzę, mogę modyfikować poligony ale nie wiem które modyfikuję (taka robota na oślep). Będę wdzięczny jeśli ktoś odpowie. Z góry dzięki
Bruneq Napisano 30 Czerwiec 2006 Napisano 30 Czerwiec 2006 a po co pracowac na wlaczonym shellu? przeczeiz shell tylko dodaje nam grubosc ...a jak koniecznie chcesz miec cos grubsze to dodaj shell i przekonwertuj spowrotem na poly!
DesignStudio Napisano 30 Czerwiec 2006 Napisano 30 Czerwiec 2006 nie wiem czy to dziala bo nie chce mi sie maxa wlaczac ale pod listą aktywnych modyfikatorów masz takie coś: i chyba jak masz wlaczone sub-edit na poligonach jak w przypadku twoim potrzebujesz to powinno dzialac
Gość rogweb Napisano 1 Lipiec 2006 Napisano 1 Lipiec 2006 nie wiem czy to dziala bo nie chce mi sie maxa wlaczac Nie, niestety nie zadziałało, ale dzięki za pomoc. ...a jak koniecznie chcesz miec cos grubsze to dodaj shell i przekonwertuj spowrotem na poly!] No, chyba będę musiał tak robić, bo efekt ten sam, ogólnie dzięki za reakcje. I do następnego problemu.
polka dot Napisano 1 Lipiec 2006 Napisano 1 Lipiec 2006 wrzooc na obiekt material ze zmniejszonym opacity albo edytuj w wireframe.
DesignStudio Napisano 1 Lipiec 2006 Napisano 1 Lipiec 2006 hmm?? nie dziaała?? trudno ale dopełnie i powiem że na ms działa i np przy jakiś rowach właśnie dzięki tej opcji bardzo fajnie się różne elementy dopasowywuje
Rekomendowane odpowiedzi