Skocz do zawartości

kreslenie w autocadzie, rendeer w 3ds


kraska

Rekomendowane odpowiedzi

witamJestem poczatkujacy i zastanawiam sie w jaki sposob tworzycie wizualizacje w autocadzie i pozniej renderujecie, powiedzmy w 3ds. Ja staram sie w autocadzie na linie konstrukcyjne nakladac plaszczyzny, ale przy eksporcie do 3ds polowa tekstur jest obrocona i widac ja tylko z jednej strony. Moze mi ktos kompetentny podpowiedziec jak to sie robi profesjonalnie ? bede wdziecznypozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Sposobów pewnie jest kilka, a jaki masz obiekt?

Jeśli chcesz nakładać lpaszczyzny, to bezpieczniej jest to zrobić w maxie, tam wiesz jak będą ułożone, w cadzie układają się zgodnie z dodatnimi zwrotami osi jeśli się nie mylę.

Ale jeżeli już masz zrobione to w cadzie i powierzchnie są w maxie odwrócone, to wystarczy na te powierzchnie nałożyć modyfikator (nie pamiętam nazwy) Znajdziesz to w jednym z ostatnich postów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma jakiegos latwiejszego sposobu? Jak nakladam plaszczyzny w 3ds to nie sa one idealnie przystajace do krawedzi, a jak nakladam w cadzie to sa odwrocone. Tak siak czy owak trzeba sie duzo nameczyc zanim powstanie projekt. Nie chce mi sie wierzyc ze kazdy wizualizator taka musi meczarnie przejsc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma jakiegos latwiejszego sposobu? Jak nakladam plaszczyzny w 3ds to nie sa one idealnie przystajace do krawedzi, a jak nakladam w cadzie to sa odwrocone. Tak siak czy owak trzeba sie duzo nameczyc zanim powstanie projekt. Nie chce mi sie wierzyc ze kazdy wizualizator taka musi meczarnie przejsc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a najlepiej to korzystac z architectural desktop. W tym programie jest opcja "link to viz" ktora exportuje plik dwg do viza. A pliki z viza sa bezproblemowo czytane przez maxa. Można oczywiscie tez renderowac w vizie.

 

Innym sposobem jest po prostu importowanie pliku dwg w maxie. Odwrócone scianki można "poprawić" nakładajac materiał 2-sided albo przypisując modyfikator "normal".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności