kraska Napisano 3 Lipiec 2006 Share Napisano 3 Lipiec 2006 witamJestem poczatkujacy i zastanawiam sie w jaki sposob tworzycie wizualizacje w autocadzie i pozniej renderujecie, powiedzmy w 3ds. Ja staram sie w autocadzie na linie konstrukcyjne nakladac plaszczyzny, ale przy eksporcie do 3ds polowa tekstur jest obrocona i widac ja tylko z jednej strony. Moze mi ktos kompetentny podpowiedziec jak to sie robi profesjonalnie ? bede wdziecznypozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Carlos Napisano 4 Lipiec 2006 Share Napisano 4 Lipiec 2006 Sposobów pewnie jest kilka, a jaki masz obiekt? Jeśli chcesz nakładać lpaszczyzny, to bezpieczniej jest to zrobić w maxie, tam wiesz jak będą ułożone, w cadzie układają się zgodnie z dodatnimi zwrotami osi jeśli się nie mylę. Ale jeżeli już masz zrobione to w cadzie i powierzchnie są w maxie odwrócone, to wystarczy na te powierzchnie nałożyć modyfikator (nie pamiętam nazwy) Znajdziesz to w jednym z ostatnich postów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kraska Napisano 4 Lipiec 2006 Autor Share Napisano 4 Lipiec 2006 nie ma jakiegos latwiejszego sposobu? Jak nakladam plaszczyzny w 3ds to nie sa one idealnie przystajace do krawedzi, a jak nakladam w cadzie to sa odwrocone. Tak siak czy owak trzeba sie duzo nameczyc zanim powstanie projekt. Nie chce mi sie wierzyc ze kazdy wizualizator taka musi meczarnie przejsc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kraska Napisano 4 Lipiec 2006 Autor Share Napisano 4 Lipiec 2006 nie ma jakiegos latwiejszego sposobu? Jak nakladam plaszczyzny w 3ds to nie sa one idealnie przystajace do krawedzi, a jak nakladam w cadzie to sa odwrocone. Tak siak czy owak trzeba sie duzo nameczyc zanim powstanie projekt. Nie chce mi sie wierzyc ze kazdy wizualizator taka musi meczarnie przejsc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SansSerif Napisano 4 Lipiec 2006 Share Napisano 4 Lipiec 2006 najprościej w acad zrobić regiony ze ścian, ekstrudować je, wyciąć otwory na okna i drzwi. wyeksportować jako *.3ds i zaimportować do maxa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwy Napisano 4 Lipiec 2006 Share Napisano 4 Lipiec 2006 najprościej importować pliki dwg z rzutami, elewacjami i obrysować linią ściany z elewacji (od razu z oknami) i ustawić na rzucie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
araneus Napisano 4 Lipiec 2006 Share Napisano 4 Lipiec 2006 a najlepiej to korzystac z architectural desktop. W tym programie jest opcja "link to viz" ktora exportuje plik dwg do viza. A pliki z viza sa bezproblemowo czytane przez maxa. Można oczywiscie tez renderowac w vizie. Innym sposobem jest po prostu importowanie pliku dwg w maxie. Odwrócone scianki można "poprawić" nakładajac materiał 2-sided albo przypisując modyfikator "normal". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się