Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witamJestem poczatkujacy i zastanawiam sie w jaki sposob tworzycie wizualizacje w autocadzie i pozniej renderujecie, powiedzmy w 3ds. Ja staram sie w autocadzie na linie konstrukcyjne nakladac plaszczyzny, ale przy eksporcie do 3ds polowa tekstur jest obrocona i widac ja tylko z jednej strony. Moze mi ktos kompetentny podpowiedziec jak to sie robi profesjonalnie ? bede wdziecznypozdr

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Sposobów pewnie jest kilka, a jaki masz obiekt?

Jeśli chcesz nakładać lpaszczyzny, to bezpieczniej jest to zrobić w maxie, tam wiesz jak będą ułożone, w cadzie układają się zgodnie z dodatnimi zwrotami osi jeśli się nie mylę.

Ale jeżeli już masz zrobione to w cadzie i powierzchnie są w maxie odwrócone, to wystarczy na te powierzchnie nałożyć modyfikator (nie pamiętam nazwy) Znajdziesz to w jednym z ostatnich postów

Napisano
  • Autor

nie ma jakiegos latwiejszego sposobu? Jak nakladam plaszczyzny w 3ds to nie sa one idealnie przystajace do krawedzi, a jak nakladam w cadzie to sa odwrocone. Tak siak czy owak trzeba sie duzo nameczyc zanim powstanie projekt. Nie chce mi sie wierzyc ze kazdy wizualizator taka musi meczarnie przejsc...

Napisano
  • Autor

nie ma jakiegos latwiejszego sposobu? Jak nakladam plaszczyzny w 3ds to nie sa one idealnie przystajace do krawedzi, a jak nakladam w cadzie to sa odwrocone. Tak siak czy owak trzeba sie duzo nameczyc zanim powstanie projekt. Nie chce mi sie wierzyc ze kazdy wizualizator taka musi meczarnie przejsc...

Napisano

najprościej w acad zrobić regiony ze ścian, ekstrudować je, wyciąć otwory na okna i drzwi. wyeksportować jako *.3ds i zaimportować do maxa.

Napisano

najprościej importować pliki dwg z rzutami, elewacjami i obrysować linią ściany z elewacji (od razu z oknami) i ustawić na rzucie.

Napisano

a najlepiej to korzystac z architectural desktop. W tym programie jest opcja "link to viz" ktora exportuje plik dwg do viza. A pliki z viza sa bezproblemowo czytane przez maxa. Można oczywiscie tez renderowac w vizie.

 

Innym sposobem jest po prostu importowanie pliku dwg w maxie. Odwrócone scianki można "poprawić" nakładajac materiał 2-sided albo przypisując modyfikator "normal".

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności