maverik Napisano 3 Lipiec 2006 Share Napisano 3 Lipiec 2006 właśnie wykonywałem tutoriala ze strony pt.flakon perfum i nie wiem jak zaznaczyć wewnętrzne polygony flakonu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hynol Napisano 3 Lipiec 2006 Share Napisano 3 Lipiec 2006 Zaznaczyć zewnętrzne i zrobić invert selection? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Marks Napisano 7 Marzec 2012 Share Napisano 7 Marzec 2012 Witam wszystkich Widać niewielkie było zainteresowanie tematem. Pozwolę sobie odświeżyć wątek po 6 latach :))) Jestem bardzo bardzo początkującym użytkownikiem 3ds max'a jak i w ogóle oprogramowania 3D. Postanowiłem zacząć właśnie od tego programu no i na pierwszy ogień wziąłem tutorial o modelowaniu flakonika perfum właśnie ze strony Max3D.pl No dobrze. To pytanie jak w temacie. Doszedłem do momentu zaznaczenia polygonów wewnątrz utworzonej już buteleczki by następnie je wyedytować i utworzyć z nich ciecz. Nie dam sobie z tym rady na pewno sam. Bardzo proszę o pomoc. Dzięki pozdrawiam. A odpowiedź Hynol'a niestety mi nie pomogła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Necro Napisano 7 Marzec 2012 Share Napisano 7 Marzec 2012 Przy zaznaczaniu pomaga kliknięcie opcji Window/Crossing - sprawia, że zaznaczają się tylko te elementy, które dokładnie w całości znajdą się w polu zaznaczania. Do tego click + ctrl = zaznaczenie kolejnego(klikniętego) elementu. click + alt = odznaczenie klikniętego elementu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tores Napisano 7 Marzec 2012 Share Napisano 7 Marzec 2012 zaznacz vertexa w środku flakonika po czym trzymając wciśnięty Ctrl kliknij na ikonę polygon (nie nazwę tylko ten kwadracik czerwony). Dzięki temu zaznaczą ci się polygony wokół vertexa. Teraz wciskaj grow aż zaznaczone będziesz miał więcej niż potrzebujesz. Utwórz z nich nowy obiekt i to tyle. Zawsze też możesz ułatwić sobie zaznaczanie jeżeli ma to być nowy obiekt. Sklonuj flakonik zaznacz od góry niepotrzebne polygony i usuń je. Teraz przejdź do wyboru elementów i zaznacz zewnętrzną powłokę i ją usuń. Tutka nie oglądałem więc nawet nie wiem jak wygląda flakon ale te metody na pewną pomogą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Marks Napisano 7 Marzec 2012 Share Napisano 7 Marzec 2012 Wydaje się banalne a jaki problem. Skorzystałem z podpowiedzi Toresa i pomogło ale dzięki wszystkim za zainteresowanie. Pozdrawiam :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Marks Napisano 7 Marzec 2012 Share Napisano 7 Marzec 2012 Wspomnę jeszcze tylko że skorzystałem z "metody vertexa". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się