Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, mam taki problem z mayią : otóż czy jest możliwe aby kilka poly dnego obiektu wyextrudować, potem wyextrudować inne poly tego obiektu a następnie usunąć z paska operacji (nie iwem jak to się w mayi nazywa - tego po prawej stronie :P) pierwszą operację? oraz związane z tym tematem - czy da się (a chyba się da :P) zastosować na obiekcie modyfikator np. smoothproxy, potem pozmieniać ten model a następnie usunąć ten modyfikator? :) Dzięki i czekam na odpowiedź :)

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 898
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

w hypergraphie możesz usuwać te operacje , musisz zaznaczyć ten obiekt a potem w hypergraphie włączyć graph/ inputs/outputs connections. to samo się tyczy smooth proxy.

PS.nie do końca rozumiem po co Tobie kasować jedną operacje :) może powiedz co chcesz osiągnać to będzie prościej powiedzieć co i jak.

Napisano
  • Autor

tak w sumie to nic nie chcę osiągnąć tym o co się pytałem tylko po prostu jak się już uczę mayi (a zauważyłem że nie różni się ona aż tak strraaasznie od maxa :P) to z czystej ciekawości chciałem zobaczyć czy da się tak jak w maxie usuwać modyfikatory :P (no nie tak jak w maxie ale podobnie :D) Dzięki :)

Napisano

Edit> Delete All by Type> History

 

to nie są modyfikatory tylko Historia obiektu. bardzo się przydaje np. jeśli ekstrudujesz coś kilka razy,możesz wrócić do pierwszego wykonanego extruda i go wyedytować. w tym cała chytrość :)

Napisano

Tylko chodziło o usunięcie jednego node'a, a nie całej historii :>

 

Też sę kiedyś zastanawiałem jak to zrobić, bo miałem wiele operacji przeprowadzonych na danym obiekcie i chciałem usunąć kilka node'ów, co by Attribute Editor był bardziej przejrzysty (łatwiejsza nawigacja pomiędzy zakładkami)..., ale dałem sobie spokój.

 

W sumie gdy się nad tym zastanowić to dziwnie musiałby wyglądać Hypergraph po takiej operacji.

np. sześcian dwa razy wyextrudowany:

shapeNode -> extrudeNode -> extrudeNode

 

i usuwamy teraz to drugie extrude z historii:

shapeNode -> extrudeNode -> tutaj znowu połączenie do shapeNode

w ogóle kiszka :/

Napisano

chodziło mu o pojedyńczego noda bo pisał, że chce coś wyextrudować 2 rady i usunąć tą pierwszą operacje, pzdr.

Napisano
  • Autor

No ok :) to dzięki wielkie :) w takim razie jest to niemożliwe :D Czyli jak się zaśmieci ta historia to trzeba czyścić wszystko ;]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności