danilo2 Napisano 9 Lipiec 2006 Share Napisano 9 Lipiec 2006 Witam, mam taki problem z mayią : otóż czy jest możliwe aby kilka poly dnego obiektu wyextrudować, potem wyextrudować inne poly tego obiektu a następnie usunąć z paska operacji (nie iwem jak to się w mayi nazywa - tego po prawej stronie :P) pierwszą operację? oraz związane z tym tematem - czy da się (a chyba się da :P) zastosować na obiekcie modyfikator np. smoothproxy, potem pozmieniać ten model a następnie usunąć ten modyfikator? :) Dzięki i czekam na odpowiedź :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bhaal Napisano 9 Lipiec 2006 Share Napisano 9 Lipiec 2006 w hypergraphie możesz usuwać te operacje , musisz zaznaczyć ten obiekt a potem w hypergraphie włączyć graph/ inputs/outputs connections. to samo się tyczy smooth proxy. PS.nie do końca rozumiem po co Tobie kasować jedną operacje :) może powiedz co chcesz osiągnać to będzie prościej powiedzieć co i jak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danilo2 Napisano 9 Lipiec 2006 Autor Share Napisano 9 Lipiec 2006 tak w sumie to nic nie chcę osiągnąć tym o co się pytałem tylko po prostu jak się już uczę mayi (a zauważyłem że nie różni się ona aż tak strraaasznie od maxa :P) to z czystej ciekawości chciałem zobaczyć czy da się tak jak w maxie usuwać modyfikatory :P (no nie tak jak w maxie ale podobnie :D) Dzięki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xeav Napisano 10 Lipiec 2006 Share Napisano 10 Lipiec 2006 Edit> Delete All by Type> History to nie są modyfikatory tylko Historia obiektu. bardzo się przydaje np. jeśli ekstrudujesz coś kilka razy,możesz wrócić do pierwszego wykonanego extruda i go wyedytować. w tym cała chytrość :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 10 Lipiec 2006 Share Napisano 10 Lipiec 2006 Tylko chodziło o usunięcie jednego node'a, a nie całej historii :> Też sę kiedyś zastanawiałem jak to zrobić, bo miałem wiele operacji przeprowadzonych na danym obiekcie i chciałem usunąć kilka node'ów, co by Attribute Editor był bardziej przejrzysty (łatwiejsza nawigacja pomiędzy zakładkami)..., ale dałem sobie spokój. W sumie gdy się nad tym zastanowić to dziwnie musiałby wyglądać Hypergraph po takiej operacji. np. sześcian dwa razy wyextrudowany: shapeNode -> extrudeNode -> extrudeNode i usuwamy teraz to drugie extrude z historii: shapeNode -> extrudeNode -> tutaj znowu połączenie do shapeNode w ogóle kiszka :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xeav Napisano 10 Lipiec 2006 Share Napisano 10 Lipiec 2006 Bhaal i mintrill macie rację, źle przeczytałem :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bhaal Napisano 10 Lipiec 2006 Share Napisano 10 Lipiec 2006 chodziło mu o pojedyńczego noda bo pisał, że chce coś wyextrudować 2 rady i usunąć tą pierwszą operacje, pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danilo2 Napisano 11 Lipiec 2006 Autor Share Napisano 11 Lipiec 2006 No ok :) to dzięki wielkie :) w takim razie jest to niemożliwe :D Czyli jak się zaśmieci ta historia to trzeba czyścić wszystko ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się