Skocz do zawartości

pytanie o modyfikatory


danilo2

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam taki problem z mayią : otóż czy jest możliwe aby kilka poly dnego obiektu wyextrudować, potem wyextrudować inne poly tego obiektu a następnie usunąć z paska operacji (nie iwem jak to się w mayi nazywa - tego po prawej stronie :P) pierwszą operację? oraz związane z tym tematem - czy da się (a chyba się da :P) zastosować na obiekcie modyfikator np. smoothproxy, potem pozmieniać ten model a następnie usunąć ten modyfikator? :) Dzięki i czekam na odpowiedź :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

w hypergraphie możesz usuwać te operacje , musisz zaznaczyć ten obiekt a potem w hypergraphie włączyć graph/ inputs/outputs connections. to samo się tyczy smooth proxy.

PS.nie do końca rozumiem po co Tobie kasować jedną operacje :) może powiedz co chcesz osiągnać to będzie prościej powiedzieć co i jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak w sumie to nic nie chcę osiągnąć tym o co się pytałem tylko po prostu jak się już uczę mayi (a zauważyłem że nie różni się ona aż tak strraaasznie od maxa :P) to z czystej ciekawości chciałem zobaczyć czy da się tak jak w maxie usuwać modyfikatory :P (no nie tak jak w maxie ale podobnie :D) Dzięki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Edit> Delete All by Type> History

 

to nie są modyfikatory tylko Historia obiektu. bardzo się przydaje np. jeśli ekstrudujesz coś kilka razy,możesz wrócić do pierwszego wykonanego extruda i go wyedytować. w tym cała chytrość :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko chodziło o usunięcie jednego node'a, a nie całej historii :>

 

Też sę kiedyś zastanawiałem jak to zrobić, bo miałem wiele operacji przeprowadzonych na danym obiekcie i chciałem usunąć kilka node'ów, co by Attribute Editor był bardziej przejrzysty (łatwiejsza nawigacja pomiędzy zakładkami)..., ale dałem sobie spokój.

 

W sumie gdy się nad tym zastanowić to dziwnie musiałby wyglądać Hypergraph po takiej operacji.

np. sześcian dwa razy wyextrudowany:

shapeNode -> extrudeNode -> extrudeNode

 

i usuwamy teraz to drugie extrude z historii:

shapeNode -> extrudeNode -> tutaj znowu połączenie do shapeNode

w ogóle kiszka :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności