Jump to content

WIP: Logo sklepu


Guest bluefer

Recommended Posts

Guest bluefer

Witam mam mały problem muszę przedstawić projek loga szefowi. Narazie zrobiłem coś takiego: 95ed9ce4f0c8af31med.jpg Proszę o opinie i pomoc.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 12
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

uch... unikaj gradientów i tak kontrastowych kolorów. samo logo nie jest takie złe. motyw z okiem jest oklepany i stary jak świat.

 

jesli ma to związek z aparatami i fotografią, postaw na jakiś symbol łatwo kojarzący się z tymi zagadnieniami. byle nie symbol aparatu bo to też oklepane ;)

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

jesli ma to związek z aparatami i fotografią, postaw na jakiś symbol łatwo kojarzący się z tymi zagadnieniami. byle nie symbol aparatu bo to też oklepane

Pozdrawiam

 

.ale niestety często bywa tak, ze klient będzie chciał ten aparat w logo bo to kojarzy się jednoznacznie z asortymentem. Tak juz bywa w tej branży, robi sie coś extra, a klient i tak weźmie sztampę i wolaste logo z krowim napisem..

Link to comment
Share on other sites

Pierwsze co mi się rzuciło w oczka to niekonsekwencja w typografii, jedna litera do drugiej ma się jak przysłowiowy piernik do wiatraka. Jeżeli już się porywasz na rysowanie czcionek to postaraj się żeby stanowiły one jedną całość,takie detale jak wcięcie w owalnych, zamkniętych elementach liter rzucają się w oczy. "t" to już kompletnie porażka i z innej bajki. Popracuj nad tym nieco.

 

Szarość ".pl" też jakaś z kosmosu. Pomyślałbym też nad tym cieniem, może jakoś inaczej to rozwiązać ? może delikatniej ?

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

jak juz bylo powiedziane unikaj gradientow i stonuj kolorki i to oko..... pokombinuj jeszcze, cos w stylu obiektywy, albo nie zanieniaj litery tylko nadaj normalnym kształt aparatu bądz jakiegos innego przedmiotu fotograficznego, jak klisza itd....

 

ps. popraw typografie

Link to comment
Share on other sites

bez przesady. mocne kolory są dobre ale nie przesadzajmy. słowo fotonica jest prawie nieczytelne. aparat w róznych shcematach kolorystycznych też niezbyt dobrze się prezentuje.

pokaż wersję pomniejszoną do 120x80px wtedy pogadamy :]

Link to comment
Share on other sites

bez przesady. mocne kolory są dobre ale nie przesadzajmy. słowo fotonica jest prawie nieczytelne. aparat w róznych shcematach kolorystycznych też niezbyt dobrze się prezentuje.

pokaż wersję pomniejszoną do 120x80px wtedy pogadamy :]

Ej, ale ja chciałem tylko zobrazować, o co mi chodzi to przecież kilkuminutowa robota a co do napisu..Powinienem zrobić 3 napisy fotnica.pl jeden pod drugim inna trzcinką -bardziej wypukła, wiem ;D pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

merv_:

 

Andy Warhol

Pochodził z rodziny katolickich łemkowskich (rusińskich) emigrantów z małej wioski Miková koło Medzilaborec na Słowacji. Rodzice, Ondrej (Andrzej) Varhola i Júlia Jystina Zavacká, po przeprowadzce do USA, zmienili nazwisko na Warhola. Ojciec pracował w kopalni węgla w Pensylwanii.

 

Studiował projektowanie użytkowe na Carnegie Mellon University w Pittsburghu. W 1949 r. przeprowadził się do Nowego Jorku. W latach 60. zaczął tworzyć dzieła przedstawiające produkty kultury masowej. Najbardziej znane obrazują puszki z zupą Campbell oraz z Coca-Colą.

 

200px-Popart1.jpg

 

Swoje dzieła wykonywał z ilustratorską precyzją oraz, co jest charakterystyczne dla pop-artu, z całkowitą obojętnością. Wybierając tematy często sięgał do reklam.

 

Kiedyś powiedział: Chcę być maszyną. W swojej pracowni-fabryce zatrudniał ludzi do wykonywania obrazów. Co najbardziej lubisz? – zapytał. Pieniądze. Namaluj więc pieniądze! Warhol stworzył natychmiast kilkadziesiąt wizerunków banknotów dolarowych. Stały się jego ulubionym tematem. Artysta stworzył także serię portretów Marilyn Monroe zaraz po jej śmierci w 1962 roku. Wybrał najlepszy moment – umierająca aktorka przechodziła do mitu i legendy. Warhol wykorzystał do swojej serii obrazów jedną fotografię Marilyn, którą "odrealnił" i przetworzył w rodzaj ikony, poprzez nakładanie na tę fotografię plam ostrych, przerysowanych kolorów.

 

andyw.jpg

 

W pewnym momencie uświadomił sobie, że sam stał się "ikoną popkultury" i został w ten sposób "odrealniony", tak samo jak obiekty jego obrazów. Świadomie, kreując się na symbol pop-kultury, celowo się "odrealniał" podając w każdym wywiadzie sprzeczne szczegóły na temat własnego życia. Nie wiadomo nawet do końca jakie były jego preferencje seksualne. Czasem świadomie prowokował, ogłaszając publicznie, że jest gejem, a innym razem zaprzeczał temu, pokazują się publicznie z kobietami w dwuznacznych sytuacjach. Po jakimś czasie całkowicie zamilkł – odpowiadając w wywiadach na każde pytanie tak albo nie.

 

W Medzilaborcach, po słowackiej stronie Paloty, u której podnóża w Polsce są Radoszyce, znajduje się muzeum Andy’ego Warhola. Widoczną z daleka bryłę muzeum zdobią dwie olbrzymie puszki zupy z napisem Campbell

 

By Wikipedia (Wolna encyklopedia).

Link to comment
Share on other sites

załóżmy, że to pojawi się w reklamie internetowej. oprócz tekstu musi zmieścić się to logo, a sam baner też nie może przytłaczać (no i koszty reklamy).

 

strona zapchana tekstem, potencjalny klient szybko ją przewija, reklama gdzieś wciśnięta... i spójrz teraz na literę "A" (możesz lekko oczy przymrużyć) - nieczytelna :(

jasnoszarego ".PL" oglądający raczej nie zauważy

 

radzę trzymać się kroju takiego, jak przy "NI", wydłużyć poziomą część "L" w ".PL" i przyciemnić tą końcówkę

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy