Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich !

 

Jest to moja pierwsza samodzielna praca w 3d studio max'ie. Parująca kosteczka lodu na drewnianym blacie :) wrzucam tak jakby dwie wersje bo sam nie jestem do końca przekonany która lepsza:)

 

Praca wykonana w 3ds MAX 8

 

Pozdrawiam i czekam na opinie

  • Odpowiedzi 21
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

:) spoko niejest to rewelacja sam o tym wiem ale i tak sie jaram :)

 

patrzac na inne prace to moja to lipa straszna ale sadze ze sie poprawie :)

Napisano

no mnie nie przekonałeś tą pracą. lód nie wygląda jak lód, para nie wygląda jak para, woda nie wygląda jak woda a nawet drewno drewna nie przypomina. Zdecydowanie do poprawki ale nie zniechęcaj się bo wszyscy kiedys byli początkujący:) pozdrawiam:)

Napisano

a kostka nie wyglada jak kostka lodu bo ? bo wczesniej nie byla owalna taka tylko miala normalne katy moze o to wam chodzi ? czy poprostu zla tekstura?

 

doradzcie mi cos:) bo naraize tylko mowicie ze nie wyglada dobrze i tyle :P

Napisano
Ach! Czy to nie jest zdjęcie? Naprawdę ciężko mi wybrać, która jest lepsza! Na pierwszym zdjęciu więcej się dzieje, na drugim niestety akcja nie jest już tak wartka. Ale nie przejmuj się, no bo hej! i tak jest super!

 

ty normalnie perfidnie smiejesz sie z biednych ludzikow :P jak dla mnie na drugim akcja jest bardziej dynamiczna !!!!!

Napisano

Ach! Czy to nie jest zdjęcie? Naprawdę ciężko mi wybrać, która jest lepsza! Na pierwszym zdjęciu więcej się dzieje, na drugim niestety akcja nie jest już tak wartka. Ale nie przejmuj się, no bo hej! i tak jest super!

 

Twój avatar obrzydliwie sarkazmem ocieka :)

  • Like 1
Napisano

Ta kostka wygląda jakoś dziwnie. sucho. Kostka z której wylało się już tyle wody powinna być chyba bardziej błyszcząca, mokra. dym jak dla mnie za mocny.

Czym renderowałeś?

Napisano

hmm nie wiem :) kliknolem render i sie zrobilo tam tez w czasie renderu bylo Raytrace Engin...ja to nie mam pojecia jeszcze wiec zrozum...ale rpzynajmniej jestes jedynym ktory normalnie podszedl do sprawy ;/

Napisano

HOSZ HOSZ TO MÓJ DWUSETNY POST

 

ha! weinert ty wbijaczu postów... jeszcze reputacje byś chciał :)

 

@topic

 

kosteczka jest za sucha... wygląda nienaturalnie i że tak troskę (nie obraź się) po laicku powiem "tekstura" kostki leży... to samo drewno i oświetlenie

 

aha dym lepszy mozna zrobic w peesie (Adobe® Photoshop® CS2 lub CS lub 7 lub 5 lub 4)

 

scanlineowakostka7ai.png

POLECAM ci materiał Raytrace

 

HOSZ HOSZ TO MÓJ DWUSETNY POST

HOSZ HOSZ TO MÓJ DWUSETNY POST

Napisano

Mówiąc że lód lodu nie przypomina miałem na myśli właśnie teksturę. Wogóle mówiłem o teksturach bo model może być. Proponuje zastanowić się nad zmianą silniczka renderującego na vraya albo mental raya. Scanline na poczatek może i jest ok bo prosty ale bedzie cie wkrótce ograniczał. Mam nadzieje że skrzydeł ci forumowicze nie podcieli. Na poczatek jest ok. pozdrawiam:)

Napisano
Ach! Czy to nie jest zdjęcie? Naprawdę ciężko mi wybrać, która jest lepsza! Na pierwszym zdjęciu więcej się dzieje, na drugim niestety akcja nie jest już tak wartka. Ale nie przejmuj się, no bo hej! i tak jest super!

 

Ty stary zgrywusie;)

Nowaq Nie zniechęcaj się...jutro będzie lepiej.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności