Napisano 11 Lipiec 200618 l Witam wszystkich ! Jest to moja pierwsza samodzielna praca w 3d studio max'ie. Parująca kosteczka lodu na drewnianym blacie :) wrzucam tak jakby dwie wersje bo sam nie jestem do końca przekonany która lepsza:) Praca wykonana w 3ds MAX 8 Pozdrawiam i czekam na opinie
Napisano 11 Lipiec 200618 l Autor :) spoko niejest to rewelacja sam o tym wiem ale i tak sie jaram :) patrzac na inne prace to moja to lipa straszna ale sadze ze sie poprawie :)
Napisano 11 Lipiec 200618 l Ach! Czy to nie jest zdjęcie? Naprawdę ciężko mi wybrać, która jest lepsza! Na pierwszym zdjęciu więcej się dzieje, na drugim niestety akcja nie jest już tak wartka. Ale nie przejmuj się, no bo hej! i tak jest super!
Napisano 11 Lipiec 200618 l no mnie nie przekonałeś tą pracą. lód nie wygląda jak lód, para nie wygląda jak para, woda nie wygląda jak woda a nawet drewno drewna nie przypomina. Zdecydowanie do poprawki ale nie zniechęcaj się bo wszyscy kiedys byli początkujący:) pozdrawiam:)
Napisano 11 Lipiec 200618 l Autor a kostka nie wyglada jak kostka lodu bo ? bo wczesniej nie byla owalna taka tylko miala normalne katy moze o to wam chodzi ? czy poprostu zla tekstura? doradzcie mi cos:) bo naraize tylko mowicie ze nie wyglada dobrze i tyle :P
Napisano 11 Lipiec 200618 l Ach! Czy to nie jest zdjęcie? Naprawdę ciężko mi wybrać, która jest lepsza! Na pierwszym zdjęciu więcej się dzieje, na drugim niestety akcja nie jest już tak wartka. Ale nie przejmuj się, no bo hej! i tak jest super! ty normalnie perfidnie smiejesz sie z biednych ludzikow :P jak dla mnie na drugim akcja jest bardziej dynamiczna !!!!!
Napisano 11 Lipiec 200618 l Ach! Czy to nie jest zdjęcie? Naprawdę ciężko mi wybrać, która jest lepsza! Na pierwszym zdjęciu więcej się dzieje, na drugim niestety akcja nie jest już tak wartka. Ale nie przejmuj się, no bo hej! i tak jest super! Twój avatar obrzydliwie sarkazmem ocieka :)
Napisano 11 Lipiec 200618 l Ta kostka wygląda jakoś dziwnie. sucho. Kostka z której wylało się już tyle wody powinna być chyba bardziej błyszcząca, mokra. dym jak dla mnie za mocny. Czym renderowałeś?
Napisano 11 Lipiec 200618 l Autor hmm nie wiem :) kliknolem render i sie zrobilo tam tez w czasie renderu bylo Raytrace Engin...ja to nie mam pojecia jeszcze wiec zrozum...ale rpzynajmniej jestes jedynym ktory normalnie podszedl do sprawy ;/
Napisano 11 Lipiec 200618 l Autor ta.........:) i tak nie wiem o co chodzi ale spoko dzieki za posta ;)
Napisano 11 Lipiec 200618 l HOSZ HOSZ TO MÓJ DWUSETNY POST ha! weinert ty wbijaczu postów... jeszcze reputacje byś chciał :) @topic kosteczka jest za sucha... wygląda nienaturalnie i że tak troskę (nie obraź się) po laicku powiem "tekstura" kostki leży... to samo drewno i oświetlenie aha dym lepszy mozna zrobic w peesie (Adobe® Photoshop® CS2 lub CS lub 7 lub 5 lub 4) POLECAM ci materiał Raytrace HOSZ HOSZ TO MÓJ DWUSETNY POST HOSZ HOSZ TO MÓJ DWUSETNY POST
Napisano 11 Lipiec 200618 l Mówiąc że lód lodu nie przypomina miałem na myśli właśnie teksturę. Wogóle mówiłem o teksturach bo model może być. Proponuje zastanowić się nad zmianą silniczka renderującego na vraya albo mental raya. Scanline na poczatek może i jest ok bo prosty ale bedzie cie wkrótce ograniczał. Mam nadzieje że skrzydeł ci forumowicze nie podcieli. Na poczatek jest ok. pozdrawiam:)
Napisano 11 Lipiec 200618 l Ach! Czy to nie jest zdjęcie? Naprawdę ciężko mi wybrać, która jest lepsza! Na pierwszym zdjęciu więcej się dzieje, na drugim niestety akcja nie jest już tak wartka. Ale nie przejmuj się, no bo hej! i tak jest super! Ty stary zgrywusie;) Nowaq Nie zniechęcaj się...jutro będzie lepiej.
Napisano 11 Lipiec 200618 l No jak pierwsza praca to nawet. ale jak lód to nie wygląda. prędej jak jakiś surface pod mikroskopem elektronowym.