clown Napisano 11 Lipiec 2006 Share Napisano 11 Lipiec 2006 cześc mam taki problem mały odnośnie interface'u mayki ( mam 7'ke PLE ) chciałbym zmienić kolory na takie jak sa tutaj: http://www.thegnomonworkshop.com/tutorials/arm_ik_fk/arm_ik_fk.html znalazłem palete colors ale nie udało mi sie tam przestawić pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 11 Lipiec 2006 Share Napisano 11 Lipiec 2006 Jeśli idzie o kolory, to Maya jest trochę pod tym względem mało elastyczna. Kolor całego interface'u można zmienić, zmieniając schemat kolorów w Windowsie, chyba, że jakiś plug do tego istnieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xeav Napisano 12 Lipiec 2006 Share Napisano 12 Lipiec 2006 to co pokazales to wersja linuksowa, tak jak pisze mintrill, kolorki zaleza od stylu w systemie oby takie cos bylo w wersji 8 :) http://www.pixtur.de/text_maya_redesign.eng.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Destroyer Napisano 12 Lipiec 2006 Share Napisano 12 Lipiec 2006 xeav super to wygląda(było to już gdzieś kiedyś) ale szczerze powątpiewam że coś podobnego zrobią ale chciałbym być mile zaskoczony w końcu teraz to już autodesk a nie alias a max całkiem ładnawy jest więc może i z majka coś zrobią pożyjemy zobaczymy bardzo chciałbym sie mylić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
clown Napisano 12 Lipiec 2006 Autor Share Napisano 12 Lipiec 2006 max ma spoko możliwości co do zmiany interface'u jak sie komu podoba więc kto wie... ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 12 Lipiec 2006 Share Napisano 12 Lipiec 2006 Może kilka zmian jest rzeczywiście przydatnych, ale np. te wszystkie obrazki i inne wodotryski np. w tle na channeleditorze (strzałki oznaczające translacę, rotacę) to jest bezsensowne. Już kilka razy to pisałem, że niezaprzeczalną zaletą interface'u Maya jest jego prostota(!) i możliwość zbudowania go w MEL'u, a takie obrazki tylko komplikują wszystko. Jeśli taka będzie nowa Maya, to chciałbym, aby była też możliwość, tak jak w windowsie, włączenia standardowego (czyt. obecnego) interface'u. Wystarczy w nowej wersji zadbać o mozliwą zmianę kolorów czegokolwiek i ewentualnie kilka kosmetycznych zmian (np. możliwość zwiększenia rozmiarów vertexów). Jak ktoś chce sobie popatrzeć na fajny interface, to niech uruchomi sobie 3dsmax'a. EOOT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się