Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 941
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jeśli idzie o kolory, to Maya jest trochę pod tym względem mało elastyczna.

Kolor całego interface'u można zmienić, zmieniając schemat kolorów w Windowsie, chyba, że jakiś plug do tego istnieje.

Napisano

xeav super to wygląda(było to już gdzieś kiedyś) ale szczerze powątpiewam że coś podobnego zrobią ale chciałbym być mile zaskoczony w końcu teraz to już autodesk a nie alias a max całkiem ładnawy jest więc może i z majka coś zrobią

 

pożyjemy zobaczymy bardzo chciałbym sie mylić

Napisano
  • Autor

max ma spoko możliwości co do zmiany interface'u jak sie komu podoba więc kto wie... ;)

Napisano

Może kilka zmian jest rzeczywiście przydatnych, ale np. te wszystkie obrazki i inne wodotryski np. w tle na channeleditorze (strzałki oznaczające translacę, rotacę) to jest bezsensowne. Już kilka razy to pisałem, że niezaprzeczalną zaletą interface'u Maya jest jego prostota(!) i możliwość zbudowania go w MEL'u, a takie obrazki tylko komplikują wszystko. Jeśli taka będzie nowa Maya, to chciałbym, aby była też możliwość, tak jak w windowsie, włączenia standardowego (czyt. obecnego) interface'u. Wystarczy w nowej wersji zadbać o mozliwą zmianę kolorów czegokolwiek i ewentualnie kilka kosmetycznych zmian (np. możliwość zwiększenia rozmiarów vertexów).

 

Jak ktoś chce sobie popatrzeć na fajny interface, to niech uruchomi sobie 3dsmax'a.

 

EOOT

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności