Mr_SAN Napisano 12 Lipiec 2006 Napisano 12 Lipiec 2006 Witam, mam takie zagadnienie. Otoz uzylem funkcji BOMB w 3Dsmax 8 aby rozbic na kawalki obiekt (w tym przypadku szybe). Ale nie wiem jak zrobic aby posypane kawalki odbijaly sie od podloza i innych obiektow. Chcialem to polaczyc z Reactorem ale nie dziala, uzycie deflectorow (chyba ze uzylem zlego) tez nie dziala. Prosze bardzo o pomoc bo to jest kluczowy moment mojej animacji. ;-)
Lukasz_D Napisano 12 Lipiec 2006 Napisano 12 Lipiec 2006 moze ci to pomoze: http://www.max3d.pl/tut.php?id=258
Mr_SAN Napisano 12 Lipiec 2006 Autor Napisano 12 Lipiec 2006 Dziex za rade, ale próbowalem juz tym sposobem ale wtedy szybe musialbym podzielic szybe na baaaaardzo duuuzo kawaleczkow recznie a obliczanie tego zajelo by hohohohoho, raczej mysllem zeby jakos zasosowac jakis deflektor ale tyle ich jest ze nie mam pojecia ktory. A metoda systemu czasteczkowego raczej odpada :-( Ale jeszcze cosik poprobuje tym sposobem. Jak nie da rady juz wogole nic czasteczkami zrobic to dam info.
evarcha Napisano 13 Lipiec 2006 Napisano 13 Lipiec 2006 deflectory muszą działać, o ile są podłączone
evarcha Napisano 13 Lipiec 2006 Napisano 13 Lipiec 2006 ale na twoim miejscu robiłbym to w PFLOW, wtedy kawałki szyby upadające na deflectory można rozbić na mniejsze kawałki używając SPAWN (oczywiście)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się