Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, mam takie zagadnienie. Otoz uzylem funkcji BOMB w 3Dsmax 8 aby rozbic na kawalki obiekt (w tym przypadku szybe). Ale nie wiem jak zrobic aby posypane kawalki odbijaly sie od podloza i innych obiektow. Chcialem to polaczyc z Reactorem ale nie dziala, uzycie deflectorow (chyba ze uzylem zlego) tez nie dziala. Prosze bardzo o pomoc bo to jest kluczowy moment mojej animacji. ;-)

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 815
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Dziex za rade, ale próbowalem juz tym sposobem ale wtedy szybe musialbym podzielic szybe na baaaaardzo duuuzo kawaleczkow recznie a obliczanie tego zajelo by hohohohoho, raczej mysllem zeby jakos zasosowac jakis deflektor ale tyle ich jest ze nie mam pojecia ktory. A metoda systemu czasteczkowego raczej odpada :-( Ale jeszcze cosik poprobuje tym sposobem. Jak nie da rady juz wogole nic czasteczkami zrobic to dam info.

Napisano

ale na twoim miejscu robiłbym to w PFLOW, wtedy kawałki szyby upadające na deflectory można rozbić na mniejsze kawałki używając SPAWN (oczywiście)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności