Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

Ostatnio zainteresowałem się bardziej teksturami, i chciałem się dowiedzieć, czy w 3ds max 7.0 jest pelt mapping, czytałem i ogladałem tutki na ten własnie temat i uważam że to bardzo fajnie rozkłada siatke, zwłaszcza gdy mamy do czynienia z głowia i/lub postacia.

 

Widziałem w tutorialu żę pel mapping jest w panel UVW na samym dole w map parameters, jednak patrze u siebie a tu nie ma.

 

Czy w 7 jest to dostepne gdzie indziej?

Jak inaczej można rozłożyć teksture twarzy ?

 

PS. jeszcze jedno pytanie mam, tekstury maluje się do modeli, więc w takim razie gdy zrobie model, moge od razu rozłożyć siatkę i zapisać to jakoś, tak abym w programie graficznym miął to co w UVW, tzn całą siatke ? Aby łatwiej było teksturować ?

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

na pelt mapping odpowiedziałam ci na shoucie,

inaczej rozkładać twarz można cylindrem albo sphere (w uvw map modifier), i potem unwrap i ręczne poprawki (bez ręcznych poprawek zazwyczaj się nie obejdzie nawet przy pelt mapping),

 

do zapisania siatki zładuj sobie darmowy plugin texporter do maxa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności