Zulok Napisano 17 Lipiec 2006 Share Napisano 17 Lipiec 2006 Mam problem! Czy jest jakiś szybki sposub na zaklejenie dziury po polygonie. Wiem że można łączyć wieszchołki ale mi się kształt zmieni obiektu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 17 Lipiec 2006 Share Napisano 17 Lipiec 2006 Jak ci się zmieni kształt obiektu? BTW aby zakleić dziurę, bez ręcznego tworzenia face'ów, zaznacz tzw. border edge i naciśnij cap hole. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vorek Napisano 17 Lipiec 2006 Share Napisano 17 Lipiec 2006 jeżeli robisz w editable poly to przejdź do trybu edycji "borders", zaznacz dziurę i pod prawym przyciskiem myszy masz "cap". Możesz też w trybie edycji polygonów użyć "create" i zaznaczając wierzchołki które Cię interesują stworzyć nowy polygon. Oczywiście zakładając że mowa o maxie :) sprawa nr. 2: sposób Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 17 Lipiec 2006 Share Napisano 17 Lipiec 2006 Modyfikator Cap czy jakoś tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
merv_ Napisano 17 Lipiec 2006 Share Napisano 17 Lipiec 2006 HINDUS... chodzilo ci o Cap Hole(s?) Edit: Sorry za Caps Locka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 17 Lipiec 2006 Share Napisano 17 Lipiec 2006 Tak najprowdopodobniej tak sie on nazywa - wiem że jest takie coś w modyfikatorach bo używałem kiedyś - może nie jest to ideał ale lepsze to niż nic - nie mogłem podać dokł. nazwy bo nie pamiętałem a mam problemy z niedziałającym 3dsmax z którym walcze od dłuższego czasu - dlatego też jak narazie mało się udzielam i nawet nie moge się podzielić swoimi materiałami itd jak tylko będze działać to nadrobie ;) Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi