Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Robię postać, w której modyfikator MORPHER chce przypisać przynajmniej dwóm częścią ciała np. głowie i nogom.

 

?- Czy ktoś wie jak połączyć te części w jedną całość, ale żeby można było mophować te dwie części z osobna -?

 

Jeśli chodzi o tutoriale na stronach :

http://www.3d-station.com/Tutoriaux/tutoriaux.php?id=77

http://www.3dtotal.com/team/Tutorials/bodyhead/headbodyattach_1.asp

 

…znam je i nie rozwiązują problemu

 

Czy jedynym, rozwiązaniem będzie kopiowanie i morphowanie całego kształtu ?

Czy ktoś z was robił to w ten sposób, bo boje się ze mi max mocno zwolni lub się zawiesi jak zrobię 100 kopii całego obiektu do mophowania ?

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dlatego animowane postacie mają naszyjniki przeróżne.... Kołnierzyki itd. Ale nie martw się. Jeśli siatka jest czysta to komputerek bez problemu łyknie z 30 targetów.

Napisano

Ja kiedys próbowałem tej metody z tą różncą, że po skopiowaniu i zmianie położenia wierzchołków - dodałem do morphera - jednego suwaka - a potem usunąłem kopiowany obiekt

morpher zapamięta położenie werteksów - ale na tym polu jeszcze mało wiem wiez musisz popróbować:D

 

Pozdrawiam

Giorgione

Napisano

o jakim suwaku mowisz ?

 

z tego co wiem max standartowo nie posiada takiej mozliwosci, ale mozna zrobic to za pomoca plugin-u \"Morph Toolkit\", niestety nie jest darmowy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności