sbx Napisano 11 Wrzesień 2003 Napisano 11 Wrzesień 2003 Robię postać, w której modyfikator MORPHER chce przypisać przynajmniej dwóm częścią ciała np. głowie i nogom. ?- Czy ktoś wie jak połączyć te części w jedną całość, ale żeby można było mophować te dwie części z osobna -? Jeśli chodzi o tutoriale na stronach : http://www.3d-station.com/Tutoriaux/tutoriaux.php?id=77 http://www.3dtotal.com/team/Tutorials/bodyhead/headbodyattach_1.asp znam je i nie rozwiązują problemu Czy jedynym, rozwiązaniem będzie kopiowanie i morphowanie całego kształtu ? Czy ktoś z was robił to w ten sposób, bo boje się ze mi max mocno zwolni lub się zawiesi jak zrobię 100 kopii całego obiektu do mophowania ?
Gotham Napisano 22 Wrzesień 2003 Napisano 22 Wrzesień 2003 Dlatego animowane postacie mają naszyjniki przeróżne.... Kołnierzyki itd. Ale nie martw się. Jeśli siatka jest czysta to komputerek bez problemu łyknie z 30 targetów.
giorgione Napisano 24 Wrzesień 2003 Napisano 24 Wrzesień 2003 Ja kiedys próbowałem tej metody z tą różncą, że po skopiowaniu i zmianie położenia wierzchołków - dodałem do morphera - jednego suwaka - a potem usunąłem kopiowany obiekt morpher zapamięta położenie werteksów - ale na tym polu jeszcze mało wiem wiez musisz popróbować:D Pozdrawiam Giorgione
sbx Napisano 27 Wrzesień 2003 Autor Napisano 27 Wrzesień 2003 o jakim suwaku mowisz ? z tego co wiem max standartowo nie posiada takiej mozliwosci, ale mozna zrobic to za pomoca plugin-u \"Morph Toolkit\", niestety nie jest darmowy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się