Napisano 11 Wrzesień 200321 l Robię postać, w której modyfikator MORPHER chce przypisać przynajmniej dwóm częścią ciała np. głowie i nogom. ?- Czy ktoś wie jak połączyć te części w jedną całość, ale żeby można było mophować te dwie części z osobna -? Jeśli chodzi o tutoriale na stronach : http://www.3d-station.com/Tutoriaux/tutoriaux.php?id=77 http://www.3dtotal.com/team/Tutorials/bodyhead/headbodyattach_1.asp znam je i nie rozwiązują problemu Czy jedynym, rozwiązaniem będzie kopiowanie i morphowanie całego kształtu ? Czy ktoś z was robił to w ten sposób, bo boje się ze mi max mocno zwolni lub się zawiesi jak zrobię 100 kopii całego obiektu do mophowania ?
Napisano 22 Wrzesień 200321 l Dlatego animowane postacie mają naszyjniki przeróżne.... Kołnierzyki itd. Ale nie martw się. Jeśli siatka jest czysta to komputerek bez problemu łyknie z 30 targetów.
Napisano 24 Wrzesień 200321 l Ja kiedys próbowałem tej metody z tą różncą, że po skopiowaniu i zmianie położenia wierzchołków - dodałem do morphera - jednego suwaka - a potem usunąłem kopiowany obiekt morpher zapamięta położenie werteksów - ale na tym polu jeszcze mało wiem wiez musisz popróbować:D Pozdrawiam Giorgione
Napisano 27 Wrzesień 200321 l Autor o jakim suwaku mowisz ? z tego co wiem max standartowo nie posiada takiej mozliwosci, ale mozna zrobic to za pomoca plugin-u \"Morph Toolkit\", niestety nie jest darmowy
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto