Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Robię postać, w której modyfikator MORPHER chce przypisać przynajmniej dwóm częścią ciała np. głowie i nogom.

 

?- Czy ktoś wie jak połączyć te części w jedną całość, ale żeby można było mophować te dwie części z osobna -?

 

Jeśli chodzi o tutoriale na stronach :

http://www.3d-station.com/Tutoriaux/tutoriaux.php?id=77

http://www.3dtotal.com/team/Tutorials/bodyhead/headbodyattach_1.asp

 

…znam je i nie rozwiązują problemu

 

Czy jedynym, rozwiązaniem będzie kopiowanie i morphowanie całego kształtu ?

Czy ktoś z was robił to w ten sposób, bo boje się ze mi max mocno zwolni lub się zawiesi jak zrobię 100 kopii całego obiektu do mophowania ?

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dlatego animowane postacie mają naszyjniki przeróżne.... Kołnierzyki itd. Ale nie martw się. Jeśli siatka jest czysta to komputerek bez problemu łyknie z 30 targetów.

Napisano

Ja kiedys próbowałem tej metody z tą różncą, że po skopiowaniu i zmianie położenia wierzchołków - dodałem do morphera - jednego suwaka - a potem usunąłem kopiowany obiekt

morpher zapamięta położenie werteksów - ale na tym polu jeszcze mało wiem wiez musisz popróbować:D

 

Pozdrawiam

Giorgione

Napisano
  • Autor

o jakim suwaku mowisz ?

 

z tego co wiem max standartowo nie posiada takiej mozliwosci, ale mozna zrobic to za pomoca plugin-u \"Morph Toolkit\", niestety nie jest darmowy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności