Skocz do zawartości

piorun - flash


rayman

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Z piorunem to masz ten problem, ze uderzenie pioruna to ulamki sekund a jak ma byc raelistycznie zrobione to nie mozesz go wydluzac do wiecej niz 0,5 sek. To w standardzie daje ci 6 klatek animacji. Teraz masz dwie mozliwosci : albo rysujesz go w krzywych klatka po klatce albo robisz jak napisal leander : ksztalt pioruna jako maska, pod maska gradient. Nad warstwa z gradientem mozesz dac jeszcze jeden gradient z alfa = 0 na bokach i dac mu shape z gory na dol pioruna. Przy tak krotkiej animacji nik nie bedzie sie jakos super dokladnie przygladal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nie zgodze sie z tym 0,5 sekundy...

faktycznie piorun rzeczywiscie moze byc widoczny przez pol sekundy ale jak ja robilem piorun to sie blyskal( z jasnego w czarne i tak w kolko) z 5 razy i trwalo to 2 sekundy, biorac pod uwage ze mialem w mojej animacji 2 pioruny to daje to 4 sekund blyskania , no powiedzmy 3-3,5. efekt byl zadowalajacy i realistyczny, bylo to coprawda zasluga dobrago tla-obrazka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności