Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam mam problem odnosnie biped zreszta z bone tez mi to samo wychodzi ,gdy swoj model modyfikuje w SKIN, a potem przypisuje do niego kosci (lub biped) i gdy ruszam np. reka to model reki sie robi plaski w momencie ,gdy zegne reka,tak samo z innymi cz. ciala nie ktore nawet sie przekrecaja lub textura jakos inaczej wyglada, a jak zrobic zeby model nie deformowala sie w taki sposob??

PS: prubowalem sposobem podzialu ciala na czesci,ale nie zaladnie to wyglada nawet bym powiedzial smiesznie hehe:):) http://www.badongo.com/vid/168933

Prosze nie zwracac uwagi na model niema nalozonego nurbsa ,nawet twarzy nie zdazylem wymodelowac ani textury nalozyc to jest tylko dla przykladu pozdrawiam i z gory dzieki za poswiecenie czasu :)

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Ech...

Rozumiem, że korzystasz z maxa. W tutorials masz świetnie opisany modyfikator skin, krok po kroku, bardzo szczegółowo. Proponuję przejrzeć także inne tutoriale o animacji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności