Jump to content

biped & bone


odnetniN

Recommended Posts

Witam mam problem odnosnie biped zreszta z bone tez mi to samo wychodzi ,gdy swoj model modyfikuje w SKIN, a potem przypisuje do niego kosci (lub biped) i gdy ruszam np. reka to model reki sie robi plaski w momencie ,gdy zegne reka,tak samo z innymi cz. ciala nie ktore nawet sie przekrecaja lub textura jakos inaczej wyglada, a jak zrobic zeby model nie deformowala sie w taki sposob??

PS: prubowalem sposobem podzialu ciala na czesci,ale nie zaladnie to wyglada nawet bym powiedzial smiesznie hehe:):) http://www.badongo.com/vid/168933

Prosze nie zwracac uwagi na model niema nalozonego nurbsa ,nawet twarzy nie zdazylem wymodelowac ani textury nalozyc to jest tylko dla przykladu pozdrawiam i z gory dzieki za poswiecenie czasu :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy