odnetniN Posted July 21, 2006 Share Posted July 21, 2006 Witam mam problem odnosnie biped zreszta z bone tez mi to samo wychodzi ,gdy swoj model modyfikuje w SKIN, a potem przypisuje do niego kosci (lub biped) i gdy ruszam np. reka to model reki sie robi plaski w momencie ,gdy zegne reka,tak samo z innymi cz. ciala nie ktore nawet sie przekrecaja lub textura jakos inaczej wyglada, a jak zrobic zeby model nie deformowala sie w taki sposob?? PS: prubowalem sposobem podzialu ciala na czesci,ale nie zaladnie to wyglada nawet bym powiedzial smiesznie hehe:):) http://www.badongo.com/vid/168933 Prosze nie zwracac uwagi na model niema nalozonego nurbsa ,nawet twarzy nie zdazylem wymodelowac ani textury nalozyc to jest tylko dla przykladu pozdrawiam i z gory dzieki za poswiecenie czasu :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lumpy Posted July 21, 2006 Share Posted July 21, 2006 Ech... Rozumiem, że korzystasz z maxa. W tutorials masz świetnie opisany modyfikator skin, krok po kroku, bardzo szczegółowo. Proponuję przejrzeć także inne tutoriale o animacji. Link to comment Share on other sites More sharing options...
odnetniN Posted July 21, 2006 Author Share Posted July 21, 2006 dobra juz sciagam tutki video :( , ale myslalem ze dostane jakas rade :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now