Napisano 21 Lipiec 200618 l Witam mam problem odnosnie biped zreszta z bone tez mi to samo wychodzi ,gdy swoj model modyfikuje w SKIN, a potem przypisuje do niego kosci (lub biped) i gdy ruszam np. reka to model reki sie robi plaski w momencie ,gdy zegne reka,tak samo z innymi cz. ciala nie ktore nawet sie przekrecaja lub textura jakos inaczej wyglada, a jak zrobic zeby model nie deformowala sie w taki sposob?? PS: prubowalem sposobem podzialu ciala na czesci,ale nie zaladnie to wyglada nawet bym powiedzial smiesznie hehe:):) http://www.badongo.com/vid/168933 Prosze nie zwracac uwagi na model niema nalozonego nurbsa ,nawet twarzy nie zdazylem wymodelowac ani textury nalozyc to jest tylko dla przykladu pozdrawiam i z gory dzieki za poswiecenie czasu :)
Napisano 21 Lipiec 200618 l Ech... Rozumiem, że korzystasz z maxa. W tutorials masz świetnie opisany modyfikator skin, krok po kroku, bardzo szczegółowo. Proponuję przejrzeć także inne tutoriale o animacji.
Napisano 21 Lipiec 200618 l Autor dobra juz sciagam tutki video :( , ale myslalem ze dostane jakas rade :D
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto