mrozik26 Napisano 24 Lipiec 2006 Share Napisano 24 Lipiec 2006 próbuje wymodelować głowe linaimi i jak je złącze i i daje surface to wychodzi jakieś badziestwo:/ P.S wogóle nie chcą mi sie przyciągać pkt a mam włączeone przyciąganie :/ please pomocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaccunio Napisano 24 Lipiec 2006 Share Napisano 24 Lipiec 2006 1) pokombinuj z ustawieniami, na pewno pomoze 2) nie rozumiem pytania. splajny wyszly juz z uzycia, poczytaj o polymodelingu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lewis Napisano 27 Lipiec 2006 Share Napisano 27 Lipiec 2006 wszystkie powierzchnie powinny miec 3 lub 4 wierzcholki,jesli tak nie jest to po nalozeniu surface mamy dziury w tych miejscach , snapy w maxie nie zawsze dzialaja dobrze , a wierzcholki i tak trzeba laczyc w jeden , to moze weld , albo target weld ? pozdrawiam :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Metallic Napisano 27 Lipiec 2006 Share Napisano 27 Lipiec 2006 1) zlikwiduj wszstki nipotrzebne vertexy ( takie ktore nadaja ksztalt prostej a nie lacza 2 prostych) 2) wlacz area selection( i ustaw to na 0.001 jesli tak nie jest ustawione) gdy przesowasz vertexy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erwin Napisano 27 Lipiec 2006 Share Napisano 27 Lipiec 2006 Aby modyfikator Surface zadzialal, siatka ze spline'ow nie moze zawierac elementow z ponad 4-bokami. Trojkatow tez powinno sie unikac bo po zastosowaniu MeshSmooth model jest brzydki, widoczne sa zalamania. Dzisiaj juz powoli sie odchodzi od modelowania za pomoca spline'ow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chalek Napisano 27 Lipiec 2006 Share Napisano 27 Lipiec 2006 ...a wierzcholki i tak trzeba laczyc w jeden , to moze weld , albo target weld ? pozdrawiam :) masz lewis racje, ale mrozik26 moze Cie zle zrozumiec obawiam sie. 1 wierzcholek moze lezec tylko na 1 spline, to znaczy nie staraj sie zweldowac 2 vertexow lezacych na 2 przecinajacych sie splineach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
evarcha Napisano 28 Lipiec 2006 Share Napisano 28 Lipiec 2006 w maksie jest tutek z głową nosorożca, zrobiony splajnami lub w tutku 8 konik szachowy (skoczek), jak już zrobisz surface cały model zamień na Editable Patch wtedy każdy vertex otrzyma dodatkowe uchwyty w dwóch osiach, będziesz mógł dopracować szczegóły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dcm_Marecheq Napisano 13 Sierpień 2006 Share Napisano 13 Sierpień 2006 Właśnie się wziąłem za modelowanie narzędziem surface i szlag mnie trafia bo robie dokładnie jak w tutorialu i dalej nie wychodzi. Czasem nawet vertexy nie chcą się weldować. Dodatkowo po zapisaniu i ponownym otworzeniu sceny wszystkie splajny są zdublowane, a wtedy to już kompletnie nic się nie da z tym zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hynol Napisano 14 Sierpień 2006 Share Napisano 14 Sierpień 2006 Zapomnij o surface i nie trać czasu.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi