Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

próbuje wymodelować głowe linaimi i jak je złącze i i daje surface to wychodzi jakieś badziestwo:/ P.S wogóle nie chcą mi sie przyciągać pkt a mam włączeone przyciąganie :/

please pomocy

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

wszystkie powierzchnie powinny miec 3 lub 4 wierzcholki,jesli tak nie jest to po nalozeniu surface mamy dziury w tych miejscach , snapy w maxie nie zawsze dzialaja dobrze , a wierzcholki i tak trzeba laczyc w jeden , to moze weld , albo target weld ? pozdrawiam :)

Gość Metallic
Napisano

1) zlikwiduj wszstki nipotrzebne vertexy ( takie ktore nadaja ksztalt prostej a nie lacza 2 prostych)

2) wlacz area selection( i ustaw to na 0.001 jesli tak nie jest ustawione) gdy przesowasz vertexy

Napisano

Aby modyfikator Surface zadzialal, siatka ze spline'ow nie moze zawierac elementow z ponad 4-bokami. Trojkatow tez powinno sie unikac bo po zastosowaniu MeshSmooth model jest brzydki, widoczne sa zalamania. Dzisiaj juz powoli sie odchodzi od modelowania za pomoca spline'ow.

Napisano
...a wierzcholki i tak trzeba laczyc w jeden , to moze weld , albo target weld ? pozdrawiam :)

 

masz lewis racje, ale mrozik26 moze Cie zle zrozumiec obawiam sie. 1 wierzcholek moze lezec tylko na 1 spline, to znaczy nie staraj sie zweldowac 2 vertexow lezacych na 2 przecinajacych sie splineach.

Napisano

w maksie jest tutek z głową nosorożca, zrobiony splajnami lub w tutku 8 konik szachowy (skoczek), jak już zrobisz surface cały model zamień na Editable Patch wtedy każdy vertex otrzyma dodatkowe uchwyty w dwóch osiach, będziesz mógł dopracować szczegóły.

Napisano

Właśnie się wziąłem za modelowanie narzędziem surface i szlag mnie trafia bo robie dokładnie jak w tutorialu i dalej nie wychodzi. Czasem nawet vertexy nie chcą się weldować. Dodatkowo po zapisaniu i ponownym otworzeniu sceny wszystkie splajny są zdublowane, a wtedy to już kompletnie nic się nie da z tym zrobić.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności