Jump to content

pomocy z surface:/


mrozik26

Recommended Posts

  • Replies 8
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

wszystkie powierzchnie powinny miec 3 lub 4 wierzcholki,jesli tak nie jest to po nalozeniu surface mamy dziury w tych miejscach , snapy w maxie nie zawsze dzialaja dobrze , a wierzcholki i tak trzeba laczyc w jeden , to moze weld , albo target weld ? pozdrawiam :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Metallic

1) zlikwiduj wszstki nipotrzebne vertexy ( takie ktore nadaja ksztalt prostej a nie lacza 2 prostych)

2) wlacz area selection( i ustaw to na 0.001 jesli tak nie jest ustawione) gdy przesowasz vertexy

Link to comment
Share on other sites

Aby modyfikator Surface zadzialal, siatka ze spline'ow nie moze zawierac elementow z ponad 4-bokami. Trojkatow tez powinno sie unikac bo po zastosowaniu MeshSmooth model jest brzydki, widoczne sa zalamania. Dzisiaj juz powoli sie odchodzi od modelowania za pomoca spline'ow.

Link to comment
Share on other sites

...a wierzcholki i tak trzeba laczyc w jeden , to moze weld , albo target weld ? pozdrawiam :)

 

masz lewis racje, ale mrozik26 moze Cie zle zrozumiec obawiam sie. 1 wierzcholek moze lezec tylko na 1 spline, to znaczy nie staraj sie zweldowac 2 vertexow lezacych na 2 przecinajacych sie splineach.

Link to comment
Share on other sites

w maksie jest tutek z głową nosorożca, zrobiony splajnami lub w tutku 8 konik szachowy (skoczek), jak już zrobisz surface cały model zamień na Editable Patch wtedy każdy vertex otrzyma dodatkowe uchwyty w dwóch osiach, będziesz mógł dopracować szczegóły.

Link to comment
Share on other sites

Właśnie się wziąłem za modelowanie narzędziem surface i szlag mnie trafia bo robie dokładnie jak w tutorialu i dalej nie wychodzi. Czasem nawet vertexy nie chcą się weldować. Dodatkowo po zapisaniu i ponownym otworzeniu sceny wszystkie splajny są zdublowane, a wtedy to już kompletnie nic się nie da z tym zrobić.

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy