mrozik26 Posted July 24, 2006 Share Posted July 24, 2006 próbuje wymodelować głowe linaimi i jak je złącze i i daje surface to wychodzi jakieś badziestwo:/ P.S wogóle nie chcą mi sie przyciągać pkt a mam włączeone przyciąganie :/ please pomocy Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaccunio Posted July 24, 2006 Share Posted July 24, 2006 1) pokombinuj z ustawieniami, na pewno pomoze 2) nie rozumiem pytania. splajny wyszly juz z uzycia, poczytaj o polymodelingu Link to comment Share on other sites More sharing options...
lewis Posted July 27, 2006 Share Posted July 27, 2006 wszystkie powierzchnie powinny miec 3 lub 4 wierzcholki,jesli tak nie jest to po nalozeniu surface mamy dziury w tych miejscach , snapy w maxie nie zawsze dzialaja dobrze , a wierzcholki i tak trzeba laczyc w jeden , to moze weld , albo target weld ? pozdrawiam :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Metallic Posted July 27, 2006 Share Posted July 27, 2006 1) zlikwiduj wszstki nipotrzebne vertexy ( takie ktore nadaja ksztalt prostej a nie lacza 2 prostych) 2) wlacz area selection( i ustaw to na 0.001 jesli tak nie jest ustawione) gdy przesowasz vertexy Link to comment Share on other sites More sharing options...
erwin Posted July 27, 2006 Share Posted July 27, 2006 Aby modyfikator Surface zadzialal, siatka ze spline'ow nie moze zawierac elementow z ponad 4-bokami. Trojkatow tez powinno sie unikac bo po zastosowaniu MeshSmooth model jest brzydki, widoczne sa zalamania. Dzisiaj juz powoli sie odchodzi od modelowania za pomoca spline'ow. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chalek Posted July 27, 2006 Share Posted July 27, 2006 ...a wierzcholki i tak trzeba laczyc w jeden , to moze weld , albo target weld ? pozdrawiam :) masz lewis racje, ale mrozik26 moze Cie zle zrozumiec obawiam sie. 1 wierzcholek moze lezec tylko na 1 spline, to znaczy nie staraj sie zweldowac 2 vertexow lezacych na 2 przecinajacych sie splineach. Link to comment Share on other sites More sharing options...
evarcha Posted July 28, 2006 Share Posted July 28, 2006 w maksie jest tutek z głową nosorożca, zrobiony splajnami lub w tutku 8 konik szachowy (skoczek), jak już zrobisz surface cały model zamień na Editable Patch wtedy każdy vertex otrzyma dodatkowe uchwyty w dwóch osiach, będziesz mógł dopracować szczegóły. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dcm_Marecheq Posted August 13, 2006 Share Posted August 13, 2006 Właśnie się wziąłem za modelowanie narzędziem surface i szlag mnie trafia bo robie dokładnie jak w tutorialu i dalej nie wychodzi. Czasem nawet vertexy nie chcą się weldować. Dodatkowo po zapisaniu i ponownym otworzeniu sceny wszystkie splajny są zdublowane, a wtedy to już kompletnie nic się nie da z tym zrobić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hynol Posted August 14, 2006 Share Posted August 14, 2006 Zapomnij o surface i nie trać czasu.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts