mrozik26 Napisano 24 Lipiec 2006 Napisano 24 Lipiec 2006 próbuje wymodelować głowe linaimi i jak je złącze i i daje surface to wychodzi jakieś badziestwo:/ P.S wogóle nie chcą mi sie przyciągać pkt a mam włączeone przyciąganie :/ please pomocy
jaccunio Napisano 24 Lipiec 2006 Napisano 24 Lipiec 2006 1) pokombinuj z ustawieniami, na pewno pomoze 2) nie rozumiem pytania. splajny wyszly juz z uzycia, poczytaj o polymodelingu
lewis Napisano 27 Lipiec 2006 Napisano 27 Lipiec 2006 wszystkie powierzchnie powinny miec 3 lub 4 wierzcholki,jesli tak nie jest to po nalozeniu surface mamy dziury w tych miejscach , snapy w maxie nie zawsze dzialaja dobrze , a wierzcholki i tak trzeba laczyc w jeden , to moze weld , albo target weld ? pozdrawiam :)
Gość Metallic Napisano 27 Lipiec 2006 Napisano 27 Lipiec 2006 1) zlikwiduj wszstki nipotrzebne vertexy ( takie ktore nadaja ksztalt prostej a nie lacza 2 prostych) 2) wlacz area selection( i ustaw to na 0.001 jesli tak nie jest ustawione) gdy przesowasz vertexy
erwin Napisano 27 Lipiec 2006 Napisano 27 Lipiec 2006 Aby modyfikator Surface zadzialal, siatka ze spline'ow nie moze zawierac elementow z ponad 4-bokami. Trojkatow tez powinno sie unikac bo po zastosowaniu MeshSmooth model jest brzydki, widoczne sa zalamania. Dzisiaj juz powoli sie odchodzi od modelowania za pomoca spline'ow.
Chalek Napisano 27 Lipiec 2006 Napisano 27 Lipiec 2006 ...a wierzcholki i tak trzeba laczyc w jeden , to moze weld , albo target weld ? pozdrawiam :) masz lewis racje, ale mrozik26 moze Cie zle zrozumiec obawiam sie. 1 wierzcholek moze lezec tylko na 1 spline, to znaczy nie staraj sie zweldowac 2 vertexow lezacych na 2 przecinajacych sie splineach.
evarcha Napisano 28 Lipiec 2006 Napisano 28 Lipiec 2006 w maksie jest tutek z głową nosorożca, zrobiony splajnami lub w tutku 8 konik szachowy (skoczek), jak już zrobisz surface cały model zamień na Editable Patch wtedy każdy vertex otrzyma dodatkowe uchwyty w dwóch osiach, będziesz mógł dopracować szczegóły.
dcm_Marecheq Napisano 13 Sierpień 2006 Napisano 13 Sierpień 2006 Właśnie się wziąłem za modelowanie narzędziem surface i szlag mnie trafia bo robie dokładnie jak w tutorialu i dalej nie wychodzi. Czasem nawet vertexy nie chcą się weldować. Dodatkowo po zapisaniu i ponownym otworzeniu sceny wszystkie splajny są zdublowane, a wtedy to już kompletnie nic się nie da z tym zrobić.
Rekomendowane odpowiedzi