ocwa Napisano 27 Lipiec 2006 Napisano 27 Lipiec 2006 witam wszystkich serdecznie! jak zrobić cos takiego przy uzyciu uvw? po uzycie uvw ustawionego na cylinder mam tylko 4 prostokąty a gornej i dolnej sciany nie ma, nie jest to kwestia zbyt malego okna unwarpa... jak to zrobić? pozdrawiam
Vorek Napisano 28 Lipiec 2006 Napisano 28 Lipiec 2006 wrzuć modyfikator unwrapuvw, w okienku "edit" -> zaznacz wszystkie polygony (możliwe że będą na siebie nałożone) -> menu "mapping" -> normal mapping -> z listy wybierz box. Powinno Ci rozłożyć na poszczególne ścianki, potem będziesz musial tylko pospawać odpowiednie krawędzie ze sobą (stich lub weld) Pozdrawiam
rhonin Napisano 27 Listopad 2006 Napisano 27 Listopad 2006 mam taki sam problem tylko ze z geosphere jak zrobic cos takiego zeby kazdy trojkat po wyexportowaniu siatki do obrazka byl identyczny ? chodzi mi o to zeby wydrukowac sobie siatke sfery, wyciac ja z papieru i posklejac, i ma to wyjsc idealna kulka jak nadaje modyfikator unwarp niektore trojkaty sie od siebie roznia, a nie moze tak byc jesli bede chcial ta siatke wyciac i zlozyc jak to zrobic :D ??
eric Napisano 29 Listopad 2006 Napisano 29 Listopad 2006 czemu z okienka mapping niemoge nic wybrac poniewaz opcje sa szare a nie czarne?W maxie 6 dzialalo a mam 8 i niemoge tego zmienic!
3dsmaxman Napisano 29 Listopad 2006 Napisano 29 Listopad 2006 eric - musisz zaznaczyć ścianki, żeby móc używać tych opcji rhonin - to nie lepiej narysować trójkąt i odpowiednio go pokopiować, żeby uzyskać 20-ścian foremny? Bo nie dokonasz rozłożenia kuli na trójkąty... Możesz co najwyżej rozłożyć ją na podłużne paski zaokrąglone przy końcach (jak na niektórych mapach Ziemii)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się