Skocz do zawartości

Ilosc kuleczek!!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

hmm w menu Material Editor zminilem wielkosc kuleczek ze standardowej na mniejsze zeby wyswietlalo sie ich wiecej, mam 24 kuleczki i wszystkie juz maja materialy jak moge dodac wiecej kuleczek poniewarz potrzebuje zrobic inne materialy a niemam na czym :(

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

nie mozesz dodac wiekszej ilosci probek... co nie oznacza, ze nie mozesz przypisac wiekszej ilosci materialców. poszukaj na forum , juz kilka razy bylo to omawiane.

Napisano

kazdy materiał z \'\'kuleczki\'\' mozesz wrzucic do biblioteki materialow (material libary) Zaznaczasz probke i klikasz przycisk \'put to libary\' ,material na probce mozesz juz skasowac ale na obiekcie wciaz bedzie ten sam material. Jak bedziesz chcial przywrocic material spowrotem i go edytowac to kliknij na ikone \'get material\' ,otworzy sie nowe okno i tam z lewej strony zaznacz opcje \'mtl libary\' i tam beda sie znajdowac materialy ktore wczeniej tam wtryniles (warto zanywac jakos te materialy zeby miec rozeznanie) Oprocz tego mozesz zasave\'owac swoj zbior materialow..

Napisano
Originally posted by Sharp

kazdy materiał z \'\'kuleczki\'\' mozesz wrzucic do biblioteki materialow (material libary) Zaznaczasz probke i klikasz przycisk \'put to libary\' ,material na probce mozesz juz skasowac ale na obiekcie wciaz bedzie ten sam material. Jak bedziesz chcial przywrocic material spowrotem i go edytowac to kliknij na ikone \'get material\' ,otworzy sie nowe okno i tam z lewej strony zaznacz opcje \'mtl libary\' i tam beda sie znajdowac materialy ktore wczeniej tam wtryniles

[...]

 

Rozwiązanie jest ok - proponowałbym tylko jeszcze troszeczkę je zmodyfikować. W ten sposób trzeba by ciągle aktualizować wersję materiału w bibliotece. Po tym jak chcesz ponownie edytować materiał, który usunąłeś ze slotu, wybirz get material, ale jako źródło: zamiast \'mtl library\', wybierz \'scene\'. W ten sposób będziesz miał wszystkie materiały użyte w scenie. Wstarczy wybrać odpowiedni i można go modyfikować.

Napisano

Ja nie używam biblioteki. Przecież max potrafi przechowywać materiały w 3 miejscach: W bibliotece, w Material editorze i w scenie. Jak skasujesz materiał w editorze ( tym X ), wyświeltli ci się zapytanie. Jak wybierzesz \"Affect only in editor slot\", materiał pozostanie w scenie, a ty masz miejsce miejsce na nowy materiał:) Jak będziesz chciał zmienić jakiś materiał, to poprostu pobierasz go z obiektu.

 

Pozdro[piwo]

Napisano

No i mamy kompletny solution dla problemu:)

 

Osobiscie stosuje ten ostatni, ale czasem, gdy za bardzo boje sie stracic efekty mojej pracy, zgrywam do .mat.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności