Skocz do zawartości

Pojazd 3D: Mazda Savanna Rx7


Wichur

Rekomendowane odpowiedzi

ostatnio zaczalem robic moj nowy projekt do gry street legal. i zaczalem bawic sie w renderki lecz mam klopot z szybami w vray... niby przeswituja ale daja zle odbicia drugiej strony ;/ i nie wiem jak tym zaradzic.

Daje screeny samochodu:

 

s11wq.jpg

s1s7rp.jpg

s2s0zu.jpg

1ii4.jpg

2tl9.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ustaw w materiale szyb IOR na 1,0

 

Ok dzieki, sprobuje

 

 

fajnie wyszla teksturka maski, tylko przez szyby widac, ze w srodku nic nie ma (widoczne felgi:D). musisz zrobic wnetrze albo zmienic material szyby

 

No to jest jeszcze WIP srodek poczeka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

model ładny, ale znając silnik Sreet Legal'a to za gęsta siatka, do tej gry musi byc VERY-LOW-POLY oczywiscie jeżeli jest tutaj mowa o Street Legal Racing

 

Wlasnie chodzi o to ze jest inaczej, silnik z tej gry jest zdupiony i nie wazne ile poly walniesz (1000-10000) gra chodzi tak samo. poprzednie modele mialy z 40k i wsio dobrze bylo :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności