Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

ostatnio zaczalem robic moj nowy projekt do gry street legal. i zaczalem bawic sie w renderki lecz mam klopot z szybami w vray... niby przeswituja ale daja zle odbicia drugiej strony ;/ i nie wiem jak tym zaradzic.

Daje screeny samochodu:

 

s11wq.jpg

s1s7rp.jpg

s2s0zu.jpg

1ii4.jpg

2tl9.jpg

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

fajnie wyszla teksturka maski, tylko przez szyby widac, ze w srodku nic nie ma (widoczne felgi:D). musisz zrobic wnetrze albo zmienic material szyby

Napisano
  • Autor
ustaw w materiale szyb IOR na 1,0

 

Ok dzieki, sprobuje

 

 

fajnie wyszla teksturka maski, tylko przez szyby widac, ze w srodku nic nie ma (widoczne felgi:D). musisz zrobic wnetrze albo zmienic material szyby

 

No to jest jeszcze WIP srodek poczeka :)

Napisano
  • Autor
Model jest git... Ile ma poly?

 

5933 poly z kolami bez tarczowek (bo maja duzo poly :) )

Napisano

model ładny tylko tył jakiś nie bardzo, w rzeczywistości też taki brzydki?

 

ps. zostawiłem Ci wiadomość na PM

Napisano

a mi sie wydawało że zawsze sie 1,01 dawało bo 1 to jakoś tak nienaturalnie chyba było? To ile w końcu sie daje na normalną szybe?

Napisano

Te ostatnie renderki są juz dobre ale na tylniej szybie jest jeszcze troszke krzywo, ale wsumie nie ma co sie czepiać samochód do gry wkońcu:)

Napisano

model ładny, ale znając silnik Sreet Legal'a to za gęsta siatka, do tej gry musi byc VERY-LOW-POLY oczywiscie jeżeli jest tutaj mowa o Street Legal Racing

Napisano
  • Autor
model ładny, ale znając silnik Sreet Legal'a to za gęsta siatka, do tej gry musi byc VERY-LOW-POLY oczywiscie jeżeli jest tutaj mowa o Street Legal Racing

 

Wlasnie chodzi o to ze jest inaczej, silnik z tej gry jest zdupiony i nie wazne ile poly walniesz (1000-10000) gra chodzi tak samo. poprzednie modele mialy z 40k i wsio dobrze bylo :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności