Napisano 29 Lipiec 200618 l ostatnio zaczalem robic moj nowy projekt do gry street legal. i zaczalem bawic sie w renderki lecz mam klopot z szybami w vray... niby przeswituja ale daja zle odbicia drugiej strony ;/ i nie wiem jak tym zaradzic. Daje screeny samochodu:
Napisano 30 Lipiec 200618 l fajnie wyszla teksturka maski, tylko przez szyby widac, ze w srodku nic nie ma (widoczne felgi:D). musisz zrobic wnetrze albo zmienic material szyby
Napisano 30 Lipiec 200618 l Autor ustaw w materiale szyb IOR na 1,0 Ok dzieki, sprobuje fajnie wyszla teksturka maski, tylko przez szyby widac, ze w srodku nic nie ma (widoczne felgi:D). musisz zrobic wnetrze albo zmienic material szyby No to jest jeszcze WIP srodek poczeka :)
Napisano 30 Lipiec 200618 l Autor Model jest git... Ile ma poly? 5933 poly z kolami bez tarczowek (bo maja duzo poly :) )
Napisano 30 Lipiec 200618 l model ładny tylko tył jakiś nie bardzo, w rzeczywistości też taki brzydki? ps. zostawiłem Ci wiadomość na PM
Napisano 1 Sierpień 200618 l a mi sie wydawało że zawsze sie 1,01 dawało bo 1 to jakoś tak nienaturalnie chyba było? To ile w końcu sie daje na normalną szybe?
Napisano 1 Sierpień 200618 l Te ostatnie renderki są juz dobre ale na tylniej szybie jest jeszcze troszke krzywo, ale wsumie nie ma co sie czepiać samochód do gry wkońcu:)
Napisano 1 Sierpień 200618 l model ładny, ale znając silnik Sreet Legal'a to za gęsta siatka, do tej gry musi byc VERY-LOW-POLY oczywiscie jeżeli jest tutaj mowa o Street Legal Racing
Napisano 1 Sierpień 200618 l Autor model ładny, ale znając silnik Sreet Legal'a to za gęsta siatka, do tej gry musi byc VERY-LOW-POLY oczywiscie jeżeli jest tutaj mowa o Street Legal Racing Wlasnie chodzi o to ze jest inaczej, silnik z tej gry jest zdupiony i nie wazne ile poly walniesz (1000-10000) gra chodzi tak samo. poprzednie modele mialy z 40k i wsio dobrze bylo :D
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto