zeed Napisano 30 Lipiec 2006 Napisano 30 Lipiec 2006 Witam :) Natknąłem się na kolejny problem :/ Tym razem chodzi mi o wymodelowanie dachu. Widziałem gdzieś kiedyś tutorial na ten temat, ale mi chodzi o to by odwzorować dach dokładniej niż w sposób który został tam przedstawiony. Dach ma mniej więcej taką fakturę: Z góry dziękuję za pomoc :)
lewis Napisano 30 Lipiec 2006 Napisano 30 Lipiec 2006 a to fotka czy render ? :P fajne. wydaje mi sie tylko ze moznaby zaznaczyc jakos ze to nachodzace na siebie elementy (podciac je troche , bo one nie dochodza do siebie tak szczelnie) nawet jesli to blachodachowka to modul to i tak poziomy element o wysokosci ~35cm (?).Jesli to ceramika to takie nieszczelnosci beda chyba jeszcze bardziej widoczne. Pozdrawiam :)
kozioo Napisano 30 Lipiec 2006 Napisano 30 Lipiec 2006 Stwórz pojedynczy element, a później rozmieść go narzędziem "array". W miejscach gdzie krzyzują sie spady dachu mozesz uzyc booleana i wszystko będzie cacy;)
zeed Napisano 30 Lipiec 2006 Autor Napisano 30 Lipiec 2006 No problem w tym, że to jest właśnie fotka, bo pytam jak wymodelować... Zresztą jakbym zrobił taki dach to już bym nie pytał :D EDIT: A ten pojedyńczy element to metodą editable poly?
kozioo Napisano 30 Lipiec 2006 Napisano 30 Lipiec 2006 Metoda dowolną- każda jest dobra, wybierz najłatwiejszą;)
lewis Napisano 30 Lipiec 2006 Napisano 30 Lipiec 2006 hehe , ok , no to sie skompromitowalem :P a moze stworzyc taka sobie esowke splinem , potem przekroj dachowki , czyli prostokat , i modyfikator bevel profile ? i tak moznaby robic poziome moduly .
Rekomendowane odpowiedzi