Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam :)

Natknąłem się na kolejny problem :/

Tym razem chodzi mi o wymodelowanie dachu. Widziałem gdzieś kiedyś tutorial na ten temat, ale mi chodzi o to by odwzorować dach dokładniej niż w sposób który został tam przedstawiony. Dach ma mniej więcej taką fakturę:

dscngo1.jpg

Z góry dziękuję za pomoc :)

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

a to fotka czy render ? :P fajne. wydaje mi sie tylko ze moznaby zaznaczyc jakos ze to nachodzace na siebie elementy (podciac je troche , bo one nie dochodza do siebie tak szczelnie) nawet jesli to blachodachowka to modul to i tak poziomy element o wysokosci ~35cm (?).Jesli to ceramika to takie nieszczelnosci beda chyba jeszcze bardziej widoczne. Pozdrawiam :)

Napisano

Stwórz pojedynczy element, a później rozmieść go narzędziem "array". W miejscach gdzie krzyzują sie spady dachu mozesz uzyc booleana i wszystko będzie cacy;)

Napisano

No problem w tym, że to jest właśnie fotka, bo pytam jak wymodelować... Zresztą jakbym zrobił taki dach to już bym nie pytał :D

EDIT: A ten pojedyńczy element to metodą editable poly?

Napisano

hehe , ok , no to sie skompromitowalem :P a moze stworzyc taka sobie esowke splinem , potem przekroj dachowki , czyli prostokat , i modyfikator bevel profile ? i tak moznaby robic poziome moduly .




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności