Skocz do zawartości

Obiekt 3d: Karabin


Scottero

Rekomendowane odpowiedzi

Model karabinu robiony na podstawie blueprintu:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/578028b8d8baf452.html

578028b8d8baf452.html

Na razie 238tri- w tym watku bede pokazywal kolejne etapy mojej pracy :]

Ukonczony model, jeszcze tylko mapowanie i tekstura:

 

render:

http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=0b07ed1b1c040e60

 

grab:

http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=6dfdd9a17d7c2a44

;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 20
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

HINT: Jeśli nie widzisz przez obiekt szkicu referencyjnego, wciśnij 1), jeśli chcesz zwiększyć wydajność pracy, wciśnij 2)

 

1) wcisnąłeś jeden, jeśl nie widzisz szkicu referencyjnego przez obiekt, znaczy to, iż jego przezroczystość jet równa stu procentom, w celu ułatwienia sobie życia naciśnij "M" a następnie ustaw parametr "Opacity" na mniej niż 100. Dostosowanie przeźroczystości obiektu do swoich preferencji stanowi kluczowy etap Twojej pracy.

 

2)wcisnąłeś dwa, jeśli chcesz przyśpieszyć swoją pracę, polecam na początku zrobić kilka modeli korzystając z zamieszczonych w sieci tutoriali, polecamy również: śledzić wydażenia forum (możesz także odwiedzić inne: cgchat, cgatlk, polycount) oraz zamieszczać załączniki przedstawiające spoistą bryłę- stanowiące jedną całość, niezniszczalną i zintegrowaną, ułożoną w formę rozpoznawalną o jedej barwie i maści

 

Pozdrawiam- Sekretarka Forum max3d.pl

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

) wcisnąłeś jeden, jeśl nie widzisz szkicu referencyjnego przez obiekt, znaczy to, iż jego przezroczystość jet równa stu procentom, w celu ułatwienia sobie życia naciśnij "M" a następnie ustaw parametr "Opacity" na mniej niż 100. Dostosowanie przeźroczystości obiektu do swoich preferencji stanowi kluczowy etap Twojej pracy.

A nie łatwiej "alt+x' ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm - nie wiem jakie miales wytyczne (czy w ogole?) ale moim zdaniem zbyt ubogo...

 

troche bauaganu masz (w okolicach spustu - miedzy magazynkiem a ta petleka na koncu, ktora zreszta tez troche ubogo wyglada)

 

ps. chyba lepiej jest updaty wrzucac do kolejnego posta niz dolaczac do pierwszego...

 

poapoad

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie chodzi mi o detale - juz bardziej o ogolny zarys i ksztalt

 

textura 512x512 w sumie nie jest 'dosc duza' raczej 'srednio-mala' :) a jesli to jest karabin - czuli spory gnat - poewnie mozesz nawet 1024 zrobic :)

 

ale oczywiscie to wszystko zalezy do czego to ma byc (jakie limity i wogole)

 

zpoa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności