Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Model karabinu robiony na podstawie blueprintu:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/578028b8d8baf452.html

578028b8d8baf452.html

Na razie 238tri- w tym watku bede pokazywal kolejne etapy mojej pracy :]

Ukonczony model, jeszcze tylko mapowanie i tekstura:

 

render:

http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=0b07ed1b1c040e60

 

grab:

http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=6dfdd9a17d7c2a44

;)

  • Odpowiedzi 20
  • Wyświetleń 2,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

poważna praca :P narazie widać 2 boxy :D czekamy na więcej

Napisano
  • Autor

Jestem poczatkujący- mam zamiar jeszcze to oteksturowac- na razie mam male problemy z "raczka" i korpusem ;)

Napisano

HINT: Jeśli nie widzisz przez obiekt szkicu referencyjnego, wciśnij 1), jeśli chcesz zwiększyć wydajność pracy, wciśnij 2)

 

1) wcisnąłeś jeden, jeśl nie widzisz szkicu referencyjnego przez obiekt, znaczy to, iż jego przezroczystość jet równa stu procentom, w celu ułatwienia sobie życia naciśnij "M" a następnie ustaw parametr "Opacity" na mniej niż 100. Dostosowanie przeźroczystości obiektu do swoich preferencji stanowi kluczowy etap Twojej pracy.

 

2)wcisnąłeś dwa, jeśli chcesz przyśpieszyć swoją pracę, polecam na początku zrobić kilka modeli korzystając z zamieszczonych w sieci tutoriali, polecamy również: śledzić wydażenia forum (możesz także odwiedzić inne: cgchat, cgatlk, polycount) oraz zamieszczać załączniki przedstawiające spoistą bryłę- stanowiące jedną całość, niezniszczalną i zintegrowaną, ułożoną w formę rozpoznawalną o jedej barwie i maści

 

Pozdrawiam- Sekretarka Forum max3d.pl

:)

Napisano

Ten niebieski "korpus" jest chyba zbyt masywny w stosunku do calego karabinu. Przynajmniej takie sprawia wrazenie...

Napisano

dajesz dajesz, i wciśnij J coby znikły te denerwujace (mnie) białe obramówki boxowe :>

Napisano

a wlasnie - ognisty i reszta wyjadaczy :) - da sie to wylaczyc permanentnie?? w sensie te selection brakets (tak sie to chyba wabi) - bo co sobie wylacze to po restarcie maxa sa one nazad...

 

apoa

Napisano
) wcisnąłeś jeden, jeśl nie widzisz szkicu referencyjnego przez obiekt, znaczy to, iż jego przezroczystość jet równa stu procentom, w celu ułatwienia sobie życia naciśnij "M" a następnie ustaw parametr "Opacity" na mniej niż 100. Dostosowanie przeźroczystości obiektu do swoich preferencji stanowi kluczowy etap Twojej pracy.

A nie łatwiej "alt+x' ?

Napisano
  • Autor

Rd2d, ja uzytwam opcji see trought czy cus takiego- daje ten sam efekt i mniej pierdzielenia ;)

Korpus moze byc bardziej masywny, bo oczywiscie jeszcze go nie poskalowalem ;)

MOdel wrzuce dzisiaj, bo sam sie biore za mapowanie :)

Napisano

ja bym tobie proponował (skoro jestes poczatkujacy) jakis ogólno dostepny karabin który ma duuzoo referek no ale skoro juz zaczoles to jedziesz dalej :D

Napisano

hmm - nie wiem jakie miales wytyczne (czy w ogole?) ale moim zdaniem zbyt ubogo...

 

troche bauaganu masz (w okolicach spustu - miedzy magazynkiem a ta petleka na koncu, ktora zreszta tez troche ubogo wyglada)

 

ps. chyba lepiej jest updaty wrzucac do kolejnego posta niz dolaczac do pierwszego...

 

poapoad

Napisano
  • Autor

Oki, zrozumialem- troche ubogi ten model, bo mam zamiar uzyc dosc duzej tekstury 512*512, i wlasnie na nia naniesc detale ;)

Napisano

nie chodzi mi o detale - juz bardziej o ogolny zarys i ksztalt

 

textura 512x512 w sumie nie jest 'dosc duza' raczej 'srednio-mala' :) a jesli to jest karabin - czuli spory gnat - poewnie mozesz nawet 1024 zrobic :)

 

ale oczywiscie to wszystko zalezy do czego to ma byc (jakie limity i wogole)

 

zpoa

Napisano

hehe :) - nikt nie moowil, ze bedzie latwo :D

 

ale spx - przejedz tutoriale z referencji max'a - tam masz wszystko ladnie wyjasnione :)

 

pzooa i powodzenia

Napisano
  • Autor

Heh... ciezko, ciezko... no ale w koncu czego mialem sie spodziewac... w koncu w zespole jestem designerem a nie grafikiem...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności