Napisano 3 Sierpień 200618 l Na łamach serwisu Zbrush Central ukazała się ciekawa informacja na temat nadciągającej nowej części programu do grafiki - tym razem nowy Zbrush oznaczony numerem 2.5 posiadać ma wiele unowocześnień. W wypowiedziach autorzy szczycą się przyśpieszoną pracą oprogramowania, o wiele większą wydajnością jeśli idzie o szybkośc oraz wymagania sprzętowe. Z nowych zawartych w wersji 2.5 funkcji godne wymienienia są takie jak Mesh Extraction czy ZCasting. Więcej informacji znaleźć można na oficjalnej stronie gdzie znajdują się także filmy przedstawiające nowego zbrusha w akcji - wart wymienienia jest film prezentujący prace modelu z 22 milionami poligonów. Więcej informacji znależc można [tutaj]
Napisano 3 Sierpień 200618 l Autor Zobacz w akcji na filmikach - mają po 2 - 4 mb :) ale naprawde godne zobaczenia , jedna z funkcji np po zaznaczeniu na postaci jakiejs czesci robi cos na wzór detachowania z maxa + shella - np mozna zrobic automatycznie ochraniacze itp rzeczy typu kamizelka etc. http://download.pixologic.com/ZBC/featurePreview25_meshExtraction.zip] Są layery itd - w sumie mudbox powoli traci na wartości.
Napisano 3 Sierpień 200618 l ogladalem wczoraj ;) lajery lajerami 22 mln poly robi na mnie wrazenie :)
Napisano 3 Sierpień 200618 l no wygląda nieźle co do mudboxa to myśle że będzie szybciej sie rozwijał niż trwało przejście z z-brusha 2 na 2.5 moze go dogoni no i cena ma być o niebo niższa myśle że i jeden i drugi znajdzie zwolenników np mudbox na początek zabawy sculptingiem a później poważny z-brush
Napisano 3 Sierpień 200618 l pokazówka texture in 3d jakoś do mnie nie przemawia, te tekstury rozmyte, nic nie widać. no ale zobaczymy... ale za to sculpting with alpha... wreszcie
Napisano 3 Sierpień 200618 l O ja nie mogę...swietny jest ten nowy ZBrush...nie mogę sie doczekac gdy go kupię. :D
Napisano 4 Sierpień 200618 l Fantastyczne to jest! Łał, ma wszytko to co mudbox, a nawet wiecej. Ciekawe ile ramu zajmuje ten ludzik. 3,5 giga? ;]
Napisano 4 Sierpień 200618 l jak oni to robią że im się nie przykleja model do ekranu? :] jakiś nowy fiuczer? właściwie po co oni to dali? żeby tworzyć tego typu cuda? :P http://www.zbrushcentral.com/zbc/attachment.php?attachmentid=37434
Napisano 5 Sierpień 200618 l chyba ze nie muli :) ma ktos wogole jakis pomysly jak to wyciaga taka ilosc poly ?
Napisano 6 Sierpień 200618 l moze architektura 64 bitowa niewiem ale liczy sie ze wyciaga;) chyba ze moze na warstwach jest tak zrobione ze jak pracowal na jednej warstwie powiedzmy kamizelce inne maja nizszy divide niewiem szczerze albo ma komputer boxx 4 x quadro :P iles giga ramu
Napisano 10 Sierpień 200618 l Sciagnąłem sobie wersje trial ale PIxologic nie chce mi przyslać hasła....wrrrr...[2dni temu, na 3 konta pocztowe..]. A wam dali?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto