Hindus Napisano 3 Sierpień 2006 Napisano 3 Sierpień 2006 Na łamach serwisu Zbrush Central ukazała się ciekawa informacja na temat nadciągającej nowej części programu do grafiki - tym razem nowy Zbrush oznaczony numerem 2.5 posiadać ma wiele unowocześnień. W wypowiedziach autorzy szczycą się przyśpieszoną pracą oprogramowania, o wiele większą wydajnością jeśli idzie o szybkośc oraz wymagania sprzętowe. Z nowych zawartych w wersji 2.5 funkcji godne wymienienia są takie jak Mesh Extraction czy ZCasting. Więcej informacji znaleźć można na oficjalnej stronie gdzie znajdują się także filmy przedstawiające nowego zbrusha w akcji - wart wymienienia jest film prezentujący prace modelu z 22 milionami poligonów. Więcej informacji znależc można [tutaj]
KLICEK Napisano 3 Sierpień 2006 Napisano 3 Sierpień 2006 jeszcze powiedz dla leniwych co robia te funkcje :*
Hindus Napisano 3 Sierpień 2006 Autor Napisano 3 Sierpień 2006 Zobacz w akcji na filmikach - mają po 2 - 4 mb :) ale naprawde godne zobaczenia , jedna z funkcji np po zaznaczeniu na postaci jakiejs czesci robi cos na wzór detachowania z maxa + shella - np mozna zrobic automatycznie ochraniacze itp rzeczy typu kamizelka etc. http://download.pixologic.com/ZBC/featurePreview25_meshExtraction.zip] Są layery itd - w sumie mudbox powoli traci na wartości.
KLICEK Napisano 3 Sierpień 2006 Napisano 3 Sierpień 2006 ogladalem wczoraj ;) lajery lajerami 22 mln poly robi na mnie wrazenie :)
Destroyer Napisano 3 Sierpień 2006 Napisano 3 Sierpień 2006 no wygląda nieźle co do mudboxa to myśle że będzie szybciej sie rozwijał niż trwało przejście z z-brusha 2 na 2.5 moze go dogoni no i cena ma być o niebo niższa myśle że i jeden i drugi znajdzie zwolenników np mudbox na początek zabawy sculptingiem a później poważny z-brush
pietrius Napisano 3 Sierpień 2006 Napisano 3 Sierpień 2006 pokazówka texture in 3d jakoś do mnie nie przemawia, te tekstury rozmyte, nic nie widać. no ale zobaczymy... ale za to sculpting with alpha... wreszcie
Jonasz_Real Napisano 3 Sierpień 2006 Napisano 3 Sierpień 2006 O ja nie mogę...swietny jest ten nowy ZBrush...nie mogę sie doczekac gdy go kupię. :D
brumugun Napisano 4 Sierpień 2006 Napisano 4 Sierpień 2006 Fantastyczne to jest! Łał, ma wszytko to co mudbox, a nawet wiecej. Ciekawe ile ramu zajmuje ten ludzik. 3,5 giga? ;]
Master Kiełbaster Napisano 4 Sierpień 2006 Napisano 4 Sierpień 2006 jak oni to robią że im się nie przykleja model do ekranu? :] jakiś nowy fiuczer? właściwie po co oni to dali? żeby tworzyć tego typu cuda? :P http://www.zbrushcentral.com/zbc/attachment.php?attachmentid=37434
ttaaddeekk Napisano 5 Sierpień 2006 Napisano 5 Sierpień 2006 chyba ze nie muli :) ma ktos wogole jakis pomysly jak to wyciaga taka ilosc poly ?
Cruzh3r Napisano 5 Sierpień 2006 Napisano 5 Sierpień 2006 projection master w 3d to największy plus jak dla mnie
Szymeq Napisano 6 Sierpień 2006 Napisano 6 Sierpień 2006 moze architektura 64 bitowa niewiem ale liczy sie ze wyciaga;) chyba ze moze na warstwach jest tak zrobione ze jak pracowal na jednej warstwie powiedzmy kamizelce inne maja nizszy divide niewiem szczerze albo ma komputer boxx 4 x quadro :P iles giga ramu
Anomal Napisano 10 Sierpień 2006 Napisano 10 Sierpień 2006 Sciagnąłem sobie wersje trial ale PIxologic nie chce mi przyslać hasła....wrrrr...[2dni temu, na 3 konta pocztowe..]. A wam dali?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się