mietafix Napisano 4 Sierpień 2006 Napisano 4 Sierpień 2006 Moj pierwszy interorek przedstawiajacy kuchnie w domciu. dzisiaj na chwilke usiadlem i ponizej zamieszczam wynik: Stół i Stołki Stołki ps. mam takie pytanie, co zrobic aby bump mapka nie robila takiego czegos jak jest na scianie w srodkowej czesci obrazka?
Liber Napisano 4 Sierpień 2006 Napisano 4 Sierpień 2006 Materiał kafelek może być, ale reszta to już.. Czym oświetlona jest scena?
streaker Napisano 4 Sierpień 2006 Napisano 4 Sierpień 2006 Troche duże słowo nazwać 4 taborety i stół viz'ką...
Diablos Napisano 4 Sierpień 2006 Napisano 4 Sierpień 2006 Zdecydowanie jest za mało w tej scenie by móc coś konkretnego powiedzieć. Materiał krzeseł i stołu do wymiany
mietafix Napisano 4 Sierpień 2006 Autor Napisano 4 Sierpień 2006 troche sie wytlumacze, materialy narazie dobieram kolorystycznie, wiec brak jest jakiegokolwiek teksturowania, brak jest jeszcze gi i fg, jak narazie poswiecilem pracy tej paredziesiat minut wiec wyniki sa marne lecz bede staral sie aktualizowac ja codzien, chociaz troszke. Liber: zwykle dwa spoty jak narazie sa
Liber Napisano 4 Sierpień 2006 Napisano 4 Sierpień 2006 używasz jakiegoś plugina renderującego? wywal te spoty wstaw 1 direct light jako słońce, a reszta to zależy od rendera.
makbol Napisano 4 Sierpień 2006 Napisano 4 Sierpień 2006 skup sie narazie na modelingu. Jeszcze duzo modeli przed Tobą :) Nooo chyba ze masz taka pusta kuchnie. pzdr
mietafix Napisano 4 Sierpień 2006 Autor Napisano 4 Sierpień 2006 tak propo GI i FG. macie jakiegos tutoriala jak ustawic to w mental rayu? kiedys widzialem taki opisujacy krok po kroku ustawienia w zamknietym pomieszczeniu i otwartym. poratowalby ktos linkiem? a modeli przybedzie wraz z czasem poswieconym
mietafix Napisano 27 Sierpień 2006 Autor Napisano 27 Sierpień 2006 dzisiaj odkurzylem nieco zapomniany projekt. jak narazie skupiam sie na samych modelach a nie na materialach. pozatym przyrzucilem sie z mental raya na v-raya i narazie mam problemy z ustawieniami jego... ponizej dzisiejszy renderek:
Kazan_HB Napisano 27 Sierpień 2006 Napisano 27 Sierpień 2006 Cos te czola szuflad krzywo sa. Ale niezly start do pierwszej vizki moim zdaniem. Widac ze dbasz o skale. I material kafli na podlodze zdecydowanie lepszy. Na tamtych to sie mozna bylo zabic podczas gotowania... Lodowka wisi w powietrzu czy stoi na nozkach?
mietafix Napisano 27 Sierpień 2006 Autor Napisano 27 Sierpień 2006 nozki lodowka ma jak najbardziej, ale sa one na tyle gleboko ze pod tym katem ich nie widac. co do krzywych szuflad, wydaje mi sie ze to wina rendera, poniewaz na siatce sa idealnie prosto.
streaker Napisano 27 Sierpień 2006 Napisano 27 Sierpień 2006 Nie ma czegoś takiego jak wina rendera, jest tylko źle ustawiona perspektywa...
mietafix Napisano 27 Sierpień 2006 Autor Napisano 27 Sierpień 2006 ok niech bedzie. t jak powinna byc ustawiona perspektywa zeby bylo dobrze?
mietafix Napisano 4 Wrzesień 2006 Autor Napisano 4 Wrzesień 2006 dzisiaj znow usiadlem(cierpie na chroniczny brak czas) i update zrobilem:
streaker Napisano 5 Wrzesień 2006 Napisano 5 Wrzesień 2006 Nie chce być słośliwy, ale w tym tempie, to może za rok będzie to gotowe, daruj sobie na razie rendery, bo szkoda na nie czasu, a wymodeluj coś do tej kuchni, nie tylko talerzyk i uchwyty szafek...
piotrek Napisano 5 Wrzesień 2006 Napisano 5 Wrzesień 2006 Słabe shadery. jeśli skupiasz się na razie na modelach, to nie pokazuj shaderów. Użyj jednego materiału matte, najlepiej w kolorze białym/szarym i rendernij z GI.
vinc Napisano 5 Wrzesień 2006 Napisano 5 Wrzesień 2006 Wszystko sie swieci i blyszczy...swiatlo z blizej nieokreskonego kierunku, a stolki jakos niezbyt wygladaja jak by staly....ale pozytyw za chęci PS.ja tez sie ucze ;]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się