Napisano 4 Sierpie艅 200618 l Moj pierwszy interorek przedstawiajacy kuchnie w domciu. dzisiaj na chwilke usiadlem i ponizej zamieszczam wynik: 聽 St贸艂 i Sto艂ki Sto艂ki 聽 ps. mam takie pytanie, co zrobic aby bump mapka nie robila takiego czegos jak jest na scianie w srodkowej czesci obrazka?
Napisano 4 Sierpie艅 200618 l Materia艂 kafelek mo偶e by膰, ale reszta to ju偶.. Czym o艣wietlona jest scena?
Napisano 4 Sierpie艅 200618 l Zdecydowanie jest za ma艂o w tej scenie by m贸c co艣 konkretnego powiedzie膰. Materia艂 krzese艂 i sto艂u do wymiany
Napisano 4 Sierpie艅 200618 l Autor troche sie wytlumacze, materialy narazie dobieram kolorystycznie, wiec brak jest jakiegokolwiek teksturowania, brak jest jeszcze gi i fg, jak narazie poswiecilem pracy tej paredziesiat minut wiec wyniki sa marne lecz bede staral sie aktualizowac ja codzien, chociaz troszke. Liber: zwykle dwa spoty jak narazie sa
Napisano 4 Sierpie艅 200618 l u偶ywasz jakiego艣 plugina renderuj膮cego? wywal te spoty wstaw 1 direct light jako s艂o艅ce, a reszta to zale偶y od rendera.
Napisano 4 Sierpie艅 200618 l skup sie narazie na modelingu. Jeszcze duzo modeli przed Tob膮 :) Nooo chyba ze masz taka pusta kuchnie. pzdr
Napisano 4 Sierpie艅 200618 l Autor tak propo GI i FG. macie jakiegos tutoriala jak ustawic to w mental rayu? kiedys widzialem taki opisujacy krok po kroku ustawienia w zamknietym pomieszczeniu i otwartym. poratowalby ktos linkiem? a modeli przybedzie wraz z czasem poswieconym 聽
Napisano 27 Sierpie艅 200618 l Autor dzisiaj odkurzylem nieco zapomniany projekt. jak narazie skupiam sie na samych modelach a nie na materialach. pozatym przyrzucilem sie z mental raya na v-raya i narazie mam problemy z ustawieniami jego... ponizej dzisiejszy renderek: 聽 聽
Napisano 27 Sierpie艅 200618 l Cos te czola szuflad krzywo sa. Ale niezly start do pierwszej vizki moim zdaniem. Widac ze dbasz o skale. I material kafli na podlodze zdecydowanie lepszy. Na tamtych to sie mozna bylo zabic podczas gotowania... Lodowka wisi w powietrzu czy stoi na nozkach?
Napisano 27 Sierpie艅 200618 l Autor nozki lodowka ma jak najbardziej, ale sa one na tyle gleboko ze pod tym katem ich nie widac. co do krzywych szuflad, wydaje mi sie ze to wina rendera, poniewaz na siatce sa idealnie prosto.
Napisano 27 Sierpie艅 200618 l Nie ma czego艣 takiego jak wina rendera, jest tylko 藕le ustawiona perspektywa...
Napisano 27 Sierpie艅 200618 l Autor ok niech bedzie. t jak powinna byc ustawiona perspektywa zeby bylo dobrze?
Napisano 4 Wrzesie艅 200618 l Autor dzisiaj znow usiadlem(cierpie na chroniczny brak czas) i update zrobilem:
Napisano 5 Wrzesie艅 200618 l Nie chce by膰 s艂o艣liwy, ale w tym tempie, to mo偶e za rok b臋dzie to gotowe, daruj sobie na razie rendery, bo szkoda na nie czasu, a wymodeluj co艣 do tej kuchni, nie tylko talerzyk i uchwyty szafek...
Napisano 5 Wrzesie艅 200618 l S艂abe shadery. je艣li skupiasz si臋 na razie na modelach, to nie pokazuj shader贸w. U偶yj jednego materia艂u matte, najlepiej w kolorze bia艂ym/szarym i rendernij z GI.
Napisano 5 Wrzesie艅 200618 l Wszystko sie swieci i blyszczy...swiatlo z blizej nieokreskonego kierunku, a stolki jakos niezbyt wygladaja jak by staly....ale pozytyw za ch臋ci PS.ja tez sie ucze ;]
Je艣li chcesz doda膰 odpowied藕, zaloguj si臋 lub zarejestruj nowe konto