Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Siema, potrzebuje quick helpa...

 

Musze obrócić 3dsmaxową kamere o 360 stopni aby ruch był jednolity. Według osi kamery czyli musi sie rozejrzeć dookoła. Problem tkwi w tym że kamera jest z Targetem, a w key framach niemożna zkejować obrotu według innego obiektu.

 

Prosze o pomoc!

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Stwórz sobie circlea, w centrum którego będzie kamera, a target tej kamery poruszaj po krawedzi okręgu za pomocą kontrolera path coś tam.

 

BTW nie ten dział.

Napisano

Ta wiem, to raczej do 3dsmaxa pasuje.

 

Problem następny że potem kamera już jedzie inaczej.

 

NP. Jedzie do przodu, obraca się dookoła, leci w lewo, obraca się znów itp.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności