Cruzh3r Napisano 5 Sierpień 2006 Napisano 5 Sierpień 2006 Siema, potrzebuje quick helpa... Musze obrócić 3dsmaxową kamere o 360 stopni aby ruch był jednolity. Według osi kamery czyli musi sie rozejrzeć dookoła. Problem tkwi w tym że kamera jest z Targetem, a w key framach niemożna zkejować obrotu według innego obiektu. Prosze o pomoc!
Waldx Napisano 5 Sierpień 2006 Napisano 5 Sierpień 2006 Zrub se linie tak jak ma sie obracać kamera i przyłącz ją do tej lini zapomocą Path Constraint.
piotrek Napisano 5 Sierpień 2006 Napisano 5 Sierpień 2006 Stwórz sobie circlea, w centrum którego będzie kamera, a target tej kamery poruszaj po krawedzi okręgu za pomocą kontrolera path coś tam. BTW nie ten dział.
Cruzh3r Napisano 5 Sierpień 2006 Autor Napisano 5 Sierpień 2006 Ta wiem, to raczej do 3dsmaxa pasuje. Problem następny że potem kamera już jedzie inaczej. NP. Jedzie do przodu, obraca się dookoła, leci w lewo, obraca się znów itp.
JmTm00 Napisano 5 Sierpień 2006 Napisano 5 Sierpień 2006 Hm skoro lata i sie obraca to moze po przyłaczeniu targetu do circla, zlinkuj kamere z kółeczkiem i animuj kółeczko
Cruzh3r Napisano 5 Sierpień 2006 Autor Napisano 5 Sierpień 2006 hmm może sprubuje z free. Edit: Dzięki free camera działa super!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się