Cruzh3r Posted August 5, 2006 Share Posted August 5, 2006 Siema, potrzebuje quick helpa... Musze obrócić 3dsmaxową kamere o 360 stopni aby ruch był jednolity. Według osi kamery czyli musi sie rozejrzeć dookoła. Problem tkwi w tym że kamera jest z Targetem, a w key framach niemożna zkejować obrotu według innego obiektu. Prosze o pomoc! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Waldx Posted August 5, 2006 Share Posted August 5, 2006 Zrub se linie tak jak ma sie obracać kamera i przyłącz ją do tej lini zapomocą Path Constraint. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrek Posted August 5, 2006 Share Posted August 5, 2006 Stwórz sobie circlea, w centrum którego będzie kamera, a target tej kamery poruszaj po krawedzi okręgu za pomocą kontrolera path coś tam. BTW nie ten dział. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cruzh3r Posted August 5, 2006 Author Share Posted August 5, 2006 Ta wiem, to raczej do 3dsmaxa pasuje. Problem następny że potem kamera już jedzie inaczej. NP. Jedzie do przodu, obraca się dookoła, leci w lewo, obraca się znów itp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrek Posted August 5, 2006 Share Posted August 5, 2006 Nie prościej będzie utwrzyć free camera? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JmTm00 Posted August 5, 2006 Share Posted August 5, 2006 Hm skoro lata i sie obraca to moze po przyłaczeniu targetu do circla, zlinkuj kamere z kółeczkiem i animuj kółeczko Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cruzh3r Posted August 5, 2006 Author Share Posted August 5, 2006 hmm może sprubuje z free. Edit: Dzięki free camera działa super! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now