Napisano 5 Sierpień 200618 l Siema, potrzebuje quick helpa... Musze obrócić 3dsmaxową kamere o 360 stopni aby ruch był jednolity. Według osi kamery czyli musi sie rozejrzeć dookoła. Problem tkwi w tym że kamera jest z Targetem, a w key framach niemożna zkejować obrotu według innego obiektu. Prosze o pomoc!
Napisano 5 Sierpień 200618 l Zrub se linie tak jak ma sie obracać kamera i przyłącz ją do tej lini zapomocą Path Constraint.
Napisano 5 Sierpień 200618 l Stwórz sobie circlea, w centrum którego będzie kamera, a target tej kamery poruszaj po krawedzi okręgu za pomocą kontrolera path coś tam. BTW nie ten dział.
Napisano 5 Sierpień 200618 l Autor Ta wiem, to raczej do 3dsmaxa pasuje. Problem następny że potem kamera już jedzie inaczej. NP. Jedzie do przodu, obraca się dookoła, leci w lewo, obraca się znów itp.
Napisano 5 Sierpień 200618 l Hm skoro lata i sie obraca to moze po przyłaczeniu targetu do circla, zlinkuj kamere z kółeczkiem i animuj kółeczko
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto