Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Siema, potrzebuje quick helpa...

 

Musze obrócić 3dsmaxową kamere o 360 stopni aby ruch był jednolity. Według osi kamery czyli musi sie rozejrzeć dookoła. Problem tkwi w tym że kamera jest z Targetem, a w key framach niemożna zkejować obrotu według innego obiektu.

 

Prosze o pomoc!

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Zrub se linie tak jak ma sie obracać kamera i przyłącz ją do tej lini zapomocą Path Constraint.

Napisano

Stwórz sobie circlea, w centrum którego będzie kamera, a target tej kamery poruszaj po krawedzi okręgu za pomocą kontrolera path coś tam.

 

BTW nie ten dział.

Napisano
  • Autor

Ta wiem, to raczej do 3dsmaxa pasuje.

 

Problem następny że potem kamera już jedzie inaczej.

 

NP. Jedzie do przodu, obraca się dookoła, leci w lewo, obraca się znów itp.

Napisano

Hm skoro lata i sie obraca to moze po przyłaczeniu targetu do circla, zlinkuj kamere z kółeczkiem i animuj kółeczko

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności