qwasnydeszcz Napisano 6 Sierpień 2006 Napisano 6 Sierpień 2006 Witam na forum, od jakiegos czasu przygladam sie prackom, a teraz postanowilem pokazac cos mojego. daje do wipa bo musze jeszcze to troche dopracowac. MAX 8 + vray. czekam na krytyke i sugestie. pozdrawiam.
malik Napisano 6 Sierpień 2006 Napisano 6 Sierpień 2006 Oswietlenie ladne. Rozmyte tekstury (zwlaszcza te sciany i rynna), no i jakos za czysto tu. Przydalo by sie dodac brud, jakis piasek rozsypany, smieci, rupiecie (moze stary rower), trawke wyrastajaca miedzy plytami chodnika itp.
slayer2004 Napisano 6 Sierpień 2006 Napisano 6 Sierpień 2006 Tak jak wyżej. Dodałbym jeszcze tylko zacieki pod oknami, po dachem i pod tym wystającym pomiędzy oknami na 2 i 3 piętrze.
piksar Napisano 6 Sierpień 2006 Napisano 6 Sierpień 2006 szybciutko pisz mi jak zrobiłeś to oświetlenie + ustawienia + widok rozmieszczenia w viewporcie (zrzut ekranowy). Śliczne światełko. Bo inaczej będę cię po nocach prześladował
piotrek Napisano 6 Sierpień 2006 Napisano 6 Sierpień 2006 Może z tego coś sympatycznego wyjść. Narazie jednak jest zbyt sterylnie. Ściana niby stara, tynk odpadający, a wewnątrz gładziutki i równiutki. Popraw teksturę rynny i drzwi.
qwasnydeszcz Napisano 7 Sierpień 2006 Autor Napisano 7 Sierpień 2006 dzieki za sugestie, nie bylo tak zle, myslalem, ze mnie zjedziecie z gory na dol. @pikSar: ustawienia LWF + vray sun: turb: 7,0 ozone 0,35 intensy mltp 0,01 size mltp 1,0 shadow subdivs 10,0 shadow bias 0,2 photon emit radius 500,0 sky: trub 4,0 ozone 0,35 intensy 0,01 size 1,0 siateczke wgram pozniej bo wlasnie sie renderuje
qwasnydeszcz Napisano 7 Sierpień 2006 Autor Napisano 7 Sierpień 2006 a o to siatka i screen shot, nie wiem poco screen ale skoro pikSar nalegal to prosze:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się